וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס קיירוש פוטר מנבחרת קולומביה בעקבות התבוסות במוקדמות המונדיאל

בהתאחדות לכדורגל המקומית החליטו להיפרד מהפורטוגלי הוותיק. הקפטרוס הובסו 3:0 על ידי אורוגוואי ו-6:1 על ידי אקוודור במשחקים של נובמבר

תקציר: אקוודור - קולומביה 1:6/ספורט 1

קרלוס קיירוש פוטר מתפקידו כמאמן נבחרת קולומביה אחרי התוצאות המאכזבות בפתיחת מוקדמות מונדיאל 2022. הפורטוגלי בן ה-67 אימן מפברואר 2019, אז הפך למאמן האירופי הרביעי בהיסטוריה של הקפטרוס. המטרה העיקרית שלו הייתה להצעיד את הנבחרת למונדיאל בקטאר, אבל הפתיחה הלא טובה של הקמפיין שמה שוב לקדנציה שלו.

"ההתאחדות לכדורגל של קולומביה וקרלוס קיירוש סיכמו שהוא לא ימשיך בתפקידו כמאמן הנבחרת", נכתב בהודעה הרשמית, "אנחנו גאים שהוא עבד פה במשך קרוב לשנתיים וחלק את הידע והניסיון הרבים שלו. התרומה שלו בפיתוח הכדורגל בקולומביה הייתה משמעותית מאוד".

מאמן נבחרת קולומביה לשעבר, קרלוס קיירוש. GettyImages
סוף עגום. קיירוש/GettyImages

קולומביה פתחה את המוקדמות עם 0:3 קליל על ונצואלה באוקטובר ומייד לאחר מכן סחטה 2:2 בצ'ילה בזכות שער של רדאמל פלקאו בתוספת הזמן. אלא שבנובמבר הגיעו שתי תבוסות: 3:0 לאורוגוואי בבית ו-6:1 כואב לאקוודור בחוץ והתוצאות הללו - בעיקר המשחק בקיטו - הביאו לסוף דרכו של המאמן.

ההתאחדות של קולומביה תצטרך למנות מאמן חדש עד מרץ, אז יתחדשו משחקי המוקדמות. הקפטרוס יארחו את ברזיל ב-25 במרץ וכמה ימים לאחר מכן ישחקו נגד פרגוואי באסונסיון.

בין המועמדים שהוזכרו נמצא חואן קרלוס אוסוריו, שאימן את נבחרת מקסיקו בשנים 2015-2018, כולל במונדיאל ברוסיה. שם נוסף שעלה הוא חורחה לואיס פינטו, שכבר אימן את קולומביה תקופה קצרה ולא מוצלחת בשנים 2007-2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully