וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס אנטטוקומפו: "זה לא משנה שאני ה-MVP - לברון ג'יימס השחקן הטוב בעולם"

על רקע הספקות בנוגע לעתידו: הגריק פריק הילל את יריבו ("מעולם לא עשה טעות"), הודה שהוא חולם על הגעת כוכבים נוספים למילווקי וסיפר: "אולי אשחק עד גיל 45"

דני אבדיה ממריא לארצות הברית/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: אסף דרורי

מילווקי ממשיכה לחכות למוצא פיו של יאניס אנטטוקומפו. בארצות הברית מעריכים שהכוכב היווני יחתום על חוזה מקסימום חדש בשורות הבאקס, אולם קיימות גם הערכות לפיהן יעזוב - בין אם בטרייד, או כשיהפוך שחקן חופשי בקיץ 2021. בריאיון שהעניק אמש (שלישי) לטלוויזיה היוונית הבהיר את הדבר החשוב ביותר מבחינתו - לנצח.

"אלה דברים שמעולם לא אמרתי. אם לברון ג'יימס, קווין דוראנט ואנתוני דייויס היו באים למילווקי, הייתי שמח מכך", סיפר. "לא מעניין אותי אם אני השם הראשון ברשימה, השני או השלישי, כי אני רוצה לנצח. בגיל 18-19 אולי לא הבנתי מה צריך כדי לנצח, אבל כעת אני בן 25 ומבין שכשאפרוש, זה מה שיזכרו ממני. לא מעניין אותי אם אני השחקן הטוב ביותר בקבוצה שלי".

ואם בלברון עסקינן, הרי שהגריק פריק התייחס לכל אותם אנשים שטענו כי ג'יימס היה צריך לזכות בתואר ה-MVP - ולא כוכב מילווקי: "האם אני צריך לכעוס אם הוא זוכה ואני לא? אל תהיו מטורפים. לפני שבע שנים הערצתי את לברון, הוא היה כמו מייקל ג'ורדן. עכשיו אני באותו משפט איתו. לברון יריב גדול ואני רוצה לנצח אותו, הוא השחקן הטוב בעולם כרגע.

"זה לא משנה מי ה-MVP - הוא השחקן הטוב ביותר. ביום בו אני אהיה השחקן הטוב בעולם, אוכל להגיד את זה. כרגע, לברון מעל כולם. הוא הדוגמא שאני רואה לעיני כשאני עולה לפרקט, גם כאדם. הוא בעסק הזה כבר 17 שנה ואף פעם לא שמעתם עליו משהו רע. הוא מעולם לא עשה טעות".

לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס עם יאניס אנטטוקומפו מילווקי באקס. רויטרס
הערכה הדדית גדולה. יאניס ולברון/רויטרס

על האליפות בה זכה אחיו קוסטס כשחקן ספסל בלייקרס אמר יאניס: "לכל אותם אנשים שאומרים שקוסטס זכה בתואר לפני, תקשיבו - הדברים הללו לא קיימים. כולנו ישנו יחד בחדר קטנטן. תנאסיס זכה באליפות יוון פעמיים, קוסטס אלוף NBA ואני זכיתי פעמיים בתואר ה-MVP. אנחנו משפחה אחד. תתארו לעצמכם מה אמא שלי מרגישה".

על המשך הקריירה שלו אמר הגריק פריק: "לא אפסיק עד שאשיג כל מה שאני רוצה. אני רוצה לזכות במדליה, אני רוצה לזכות באליפות ה-NBA. אולי אמשיך לשחק עד גיל 45, שום דבר לא בוער מבחינתי. אני צריך לשפר את הקליעה שלי, את האחוזים מהקו, וזה יקרה, כי אני עובד קשה ומאמין בעצמי. אני גאה במה שעשינו במילווקי, התחלנו מקבוצה של 15 ניצחונות והגענו לקבוצה שמנצחת 60 משחקים בעונה. בעונה שעברה יכולנו להגיע ל-65-70 ניצחונות. גם אם הייתי השחקן החמישי או השישי בטיבו בקבוצה, הייתי מרוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully