וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלב של מראדונה תפקד ב-38 אחוז, הוא היה חייב להישאר בטיפול נמרץ"

האם מראדונה מת בגלל רשלנות רפואית? באיטליה טוענים שהוא שוחרר מבית החולים במצב רע מאוד, בארגנטינה מדווחים: "לחץ הדם שלו היה בשמיים, בביתו לא היו אפילו שירותים"

תקציר ה-0:2 של בוקה ג'וניורס על ניואלס/ספורט1

האם חייו של דייגו מראדונה, שהלך לעולמו לפני שבוע בגיל 60, היו יכולים להינצל עם טיפול רפואי נכון יותר? כזכור, האייקון של נאפולי ונבחרת ארגנטינה מת שבועות ספורים אחרי שעזב את בית החולים בעקבות הניתוח שעבר בראשו להוצאת קריש דם.

על פי העיתון "לה רפובליקה", מצבו הפיזי של מראדונה היה בכי רע והוא היה חייב להיות בהשגחה של טיפול נמרץ ולא להשתחרר לביתו, אפילו ששם היה צוות רפואי שהשגיח עליו, כאשר האחיות ששהו בביתו לא עשו יותר מדי כדי לעזור לו.

בארגנטינה מדווחים שבביתו של מראדונה שבטיגרה לא היו אפילו שירותים תקינים, כך שהוא נאלץ להשתמש בשירותיים כימיים. לפי הדיווחים ליבו של מראדונה, שפסק מלפעום והביא למותו, היה בתפקוד של 38 אחוז בלבד ולחץ הדם שלו היה כל כך רע, עד כדי כך שתרופות רגילות לא הספיקו כדי להוריד אותו.

דייגו מראדונה עם רופאו האישי. צילום מסך, צילום מסך
השתחרר מוקדם מידי לביתו? מראדונה עם רופאו האישי/צילום מסך, צילום מסך

רופאו האישי של מראדונה לאופולדו לוקה, שנמצא תחת חקירה, שיתף פעולה עם החוקרים וטען היום כי אי אפשר היה למנוע את המוות: "היו לו קצת בעיות לב לפני חודשיים, אבל המצב לא היה מדאיג. הוא מסוג האנשים שדברים כאלה עלולים לקרות להם במוקדם או במאוחר. האם הוא היה חייב שיהיה לו אמבולנס ומכשיר החייאה מחוץ לדלת? לא. אם כך היה, קרדיולוג לעולם לא היה משחרר אותו מבית החולים. אם זה היה אבא שלי, עדיין היה מטפל בו באותה צורה בה טיפלתי בדייגו. טיפלתי בו כאילו היה אבי".

בתו של שחקן העבר האגדי דלמה הגיבה היום למחווה המרגשת של שחקני בוקה ג'וניורס במשחק האחרון מול ניואלס, כשהקדישו לה את הניצחון חגגו את השערים מול תא הכבוד בו ישבה (ובו ישב בעבר אביה): "לא ידעתי אם אוכל להיות שם בלעדיו, אבל לא רציתי להשאיר את התא ריק. העצב הזה לא יעבור. אני רוצה להודות לכם על שזכרתם אותו עם כל כך הרבה אהבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully