וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריד לא שובץ אחרי הפנדל הפסול, ריינשרייבר ישפוט את זהבי בליגה האירופית

1.12.2020 / 17:49

שופט ה-VAR במשחק בחיפה ישלם את המחיר, שופט הדרבי שפוצץ ב-2014 יפגוש את כוכב פ.ס.וו במשחק מול גרנאדה בחמישי

צפו בתקציר ה-0:2 של מכבי חיפה על בית"ר ירושלים/ספורט 1

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים עדיין לא פרסמה את מסקנותיה בנוגע למחזור האחרון ובעיקר באשר לסוגיית פסילת השער מעוררת המחלוקת של מוחמד אבו פאני אמש (שני), אבל שופט ה-VAR במשחק בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים כבר משלם את המחיר. יגאל פריד, שהיה שופט המסך במשחק המרכזי של המחזור השמיני והוא שהמליץ ללירן ליאני לפסול את הריבאונד אחרי שאיתמר ניצן עצר את הפנדל של ניקיטה רוקאביציה, בטענה לכניסה מוקדמת של אבו פאני לרחבה, לא שובץ למשחקי ליגת העל בסוף השבוע הקרוב וגם לא לאלה בליגה הלאומית.

באיגוד השופטים חושבים כי לא היה מקום להתערבות VAR במקרה הזה, ולכל הפחות היה צריך לקבוע פנדל חוזר. השופט הראשי ליאני, בניגוד לפריד, קיבל שיבוץ וינהל בשבת את משחקה של המוליכה מכבי פתח תקוה מול בני יהודה. ביום שני הוא יהיה שופט ה-VAR במשחק בין מ.ס. אשדוד למכבי תל אביב.

באיגוד שלחו את כל השופטים לבדיקות קורונה בעקבות המקרים של גל לייבוביץ' וארז פפיר, וההמתנה לתוצאות הבדיקות עיכבה את פרסום השיבוץ. לייבוביץ' ישפוט את המשחק בין עירוני קרית שמונה למכבי חיפה שיוציא את המחזור התשיעי לדרך בשבת ב-15:00, בעוד פפיר יחזור כשופט הרביעי של שניר לוי (מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב).

ובינתיים באירופה: רועי ריינשרייבר, ששפט בדרבי התל אביבי שפוצץ ב-3 בנובמבר 2014 ובו אוהד הפועל תל אביב פרץ למגרש ותקף את ערן זהבי שהגיב לו, יחזור לשפוט את כוכב נבחרת ישראל ביום חמישי. ריינשרייבר שובץ למשחקה של פ.ס.וו איינדהובן בחוץ מול גרנאדה במחזור החמישי של שלב הבתים בליגה האירופית.

שופט הכדורגל יגאל פריד בבדיקת VAR. דני מרון
משלם את המחיר. פריד/דני מרון

יתר שיבוצי המחזור בליגת העל:

הפועל חיפה - בני סכנין: אביעד שילוח (VAR: איתן שמואלביץ')
הפועל תל אביב - מכבי נתניה: אוראל גרינפלד (VAR: דניאל בר נתן)
הפועל חדרה - הפועל כפר סבא: שגיא ברמן (VAR: אוראל גרינפלד)
בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע: איתן שמואלביץ' (VAR: גל לייבוביץ')

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully