וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הטיסה של משה חוגג לדובאי תתעכב במספר ימים

1.12.2020 / 17:02

עיכובים ביורוקרטיים מנעו את המראת הבעלים ואלי אוחנה. במועדון לא מתרגשים מהגרפיטי שרוסס בטדי ("גזען או שניים לא יזיזו אותנו מהדרך שלנו") וכבר העבירו לאנשי העסקים מהאמירויות דוחות כספיים ונתונים רבים על המועדון. איתמר ניצן ומיכאל אוחנה ייבדקו

צפו בתקציר ה-0:2 של מכבי חיפה על בית"ר ירושלים/ספורט 1

טיסתם של בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג יחד עם יו"ר המועדון אלי אוחנה והמנכ"ל מוני ברוש לדובאי מתעכבת מעט. השלושה היו אמורים לטוס היום בצהריים, אך בשל עיכובים ביורוקרטיים הם אמורים לעשות זאת בימים הקרובים. לשלושה יצטרפו גם חשב הקבוצה חיים נבון והיועץ המשפטי רוני מוזסון. בימים האחרונים העבירו בקבוצה מהבירה דוחות כספיים ונתונים רבים לנציגי אנשי העסקים מהאמירויות מתוך תקווה להגיע במהלך השהיה להתקדמות משמעותית ואולי אף לסיכום עקרוני של מתווה העסקה.

כתובות הגרפיטי שרוססו באצטדיון טדי נמחקו היום (שלישי) בבוקר, כאשר בבית"ר ירושלים לא התרגשו מהדברים ואמרו: "אף אחד לא יודע מי עשה את זה, וגם אם זה היה גזען או שניים, הוא לא יזיז אותנו מהדרך שלנו". בקבוצה לוקחים בחשבון כי בתקופה הקרובה, בזמן הניסיון לסכם את העסקה בדובאי, יהיו גורמים שינסו לשים לכך רגליים ואף עדכנו את האמירתיים בנושא. "הם מודעים להכל ולא יופתעו משום דבר שיקרה כאן על ידי קיצוניים בשום סיטואציה", אמרו במועדון.

כתובות נאצה על אצטדיון טדי נגד בית"ר ירושלים והבעלים משה חוגג. יח"צ,
בבית"ר לא מתרגשים/יח"צ

איתמר ניצן הסובל מחבלה בברך יעבור צילום שלאחריו תתברר באופן סופי חומרת הפציעה וזמן המנוחה לה יזדקק. גם מיכאל אוחנה ייבדק. אופיר קריאף שעלה אתמול לשחק מזריקות בשל כאבי גב קיבל זריקה נוספת היום ואילו חלאופילו פלייטר התאמן בנפרד מיתר מחבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully