וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן נאור ישמש כתזונאי של הפועל תל אביב

קפטן האדומים לשעבר חוזר למועדון: "האספקט התזונאי והפיקוח חשובים על מנת שיוכלו להוציא את המקסימום מהיכולות הגופניות שלהם". ג'ון דיבלר חזר לאימונים ועשוי לחזור לסגל במשחק נגד הפועל באר שבע

אולם הדרייב אין מחוטא לקראת החזרה מפגרת הקורונה/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

הפועל תל אביב הודיעה היום (שלישי) כי קפטן הקבוצה בעבר מתן נאור יחזור לתפקיד בקבוצה הבוגרת וישמש כתזונאי של הקבוצה. "למתן ניסיון של מספר שנים במקצוע, ובמסגרת התפקיד ידריך את השחקנים באופן אישי, בנוסף לבדיקות כלליות עליהן יפקח. מתן ימשיך בתפקידו גם כתזונאי במחלקת הנוער ובאקדמיה ע''ש רפי מוזס ז"ל", נכתב בהודעת המועדון. נאור שימש בתפקיד כתזונאי מטעם עיריית נתניה בשעה ששיחק בקבוצת אליצור נתניה לפני שנתיים, ובשנים האחרונות שיחק בליגה הארצית.

"שמח ונרגש לחזור להפועל, מקום שתמיד ארגיש בו בבית וכחלק מהמשפחה. אני מאמין שבטח עבור ספורטאים מקצוענים, האספקט התזונתי והפיקוח חשובים על מנת שיוכלו להוציא את המקסימום מהיכולות הגופניות שלהם, בתקווה שאוכל לסייע ולשתף פעולה להרבה שנים עם הצוות בצורה הטובה ביותר".

מתן נאור. מנהלת ליגת העל, אתר רשמי
מתן נאור/אתר רשמי, מנהלת ליגת העל

בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת משחק הליגה נגד הפועל באר שבע ביום ראשןו. הגארד ג'ון דיבלר שנפצע ולא שיחק בתקופה האחרונה חזר לאימונים ועשוי לעמוד לרשותו של יאניס קסטריטיס, שעדיין צריך לקבל החלטה האם לשחרר אותו או את רג'י אפשואו לאחר צירופו של ג'יי פי טוקוטו לפני כשבועיים. גייב יורק שחתם אתמול ינחת בקרוב בישראל וצפוי לשחק.

  • עוד באותו נושא:
  • מתן נאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully