וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת הגביע האנגלי: איביץ' מגיע לאולד טראפורד, ליברפול מחפשת נקמה

עודכן לאחרונה: 1.12.2020 / 0:55

סיבוב 3 בגביע האנגלי יפגיש את השדים האדומים עם ווטפורד של המאמן הסרבי. המייטי רדס יקוו לגמול לאסטון וילה על ה-2:7 בליגה. פרמיירליג: פולהאם הפתיעה את לסטר

צפו במהפך הדרמטי של מנצ'סטר יונייטד ב-2:3 על סאות'המפטון/ספורט 1

משחקי הסיבוב השלישי בגביע האנגלי נקבעו הערב (שני), כשההגרלה זימנה לא פחות משלושה מפגשים על טהרת הפרמיירליג. האלופה ליברפול תפגוש את אסטון וילה ותקווה לנקום ביריבה בעבור ה-7:2 המדהד שהנחילה לה בליגה בתחילת העונה. בנוסף, ארסנל תפגוש את ניוקאסל בעוד וולבס תארח את קריסטל פאלאס.

במפגש שעשוי לעניין כמה חובבי כדורגל בישראל תארח מנצ'סטר יונייטד את ווטפורד של ולאדן איביץ', אשר אימן בשנתיים החולפות את מכבי תל אביב. היריבה העירונית של השדים האדומים מנצ'סטר סיטי תפגוש את בירמינגהאם. צ'לסי תארח את מורקאמב בעוד טוטנהאם תתארח אצל קבוצת החובבים הצנועה מארין.

* שני משחקים נועלים הערב את המחזור העשירי בפרמיירליג. לסטר קיוותה להשתוות במספר הנקודות לטוטנהאם שבראש הטבלה אך הופתעה בביתה על ידי פולהאם מהתחתית שגברה עליה 1:2 ורשמה הפסד שני ברציפות. במשחק השני ניצחה ווסטהאם 1:2 את אסטון וילה.

שחקן פולהאם איבן קבז'רו. Rui Vieira, GettyImages
ניצחון שני בלבד העונה לפולהאם. קבז'רו/GettyImages, Rui Vieira

לסטר סיטי - פולהאם 2:1

הפסד שני ברציפות לקבוצה של ברנדן רוג'רס שמתחילה לאבד גובה. המארחת פספסה הזדמנות להעביר שבוע נוסף עם אותו מספר נקודות כמו טוטנהאם שבראש הטבלה, אך הציגו יכולת חלשה מאוד במחצית הראשונה בסיומה פיגרו 2:0. אדמולה לוקמן כבש ראשון לזכות האורחת מהתחתית בדקה ה-30. בדקה ה-38 קיבלה פולהאם פנדל אותו שלח איבן קבז'רו פנימה. לסטר הצליחה להשיג רק שער מצמק כשהארווי בארנס ניצל בישול של ורדי בדקה ה-86, אך המארחת רושמת הפסד שני ברציפות בעוד פולהאם השיגה את ניצחונה השני בלבד העונה.

משחק נוסף:

ווסטהאם - אסטון וילה 1:2
לווסטהאם: אנג'לו אוגבונה (2), ג'ארוד בואן (46). לוילה: ג'ק גריליש (25).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully