וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: אינטר ניצחה 2:3 דרמטי את גלדבאך ונשארה בחיים

עודכן לאחרונה: 2.12.2020 / 0:14

שער של פלאה נפסל בדקה ה-83 בגלל נבדל של אמבולו, שהסתיר לשוער והנראזורי השיגו ניצחון קריטי. ליברפול גברה 0:1 על אייאקס ועלתה. אתלטיקו סיימה ב-1:1 ביתי מול באיירן והסתבכה. אטאלנטה - מיטיולנד 1:1

מחזור 5הסתיים01/12/2020
בורוסיה מנשנגלאדבך
  • פלייה (45)
  • פלייה (76)
3:2
  • (17) דארמיאן
  • (64) לוקאקו
  • (73) לוקאקו
אינטר
רומלו לוקאקו חוגג עם שחקני אינטר. רויטרס
לוקאקו ואינטר עם ניצחון קריטי/רויטרס

המחזור החמישי של ליגת האלופות התקיים הערב (שלישי) ובנגלה השנייה קיבלנו דרמה אחת ענקית. אינטר הצליחה לנצח 2:3 את בורוסיה מנשנגלדבאך בחוץ ושמרה על הסיכוי לעלות לשמינית הגמר אחרי שלסייחים פסלו שער קורע לב בדקה ה-83. באיירן מינכן שלחה את ההרכב השני למדריד ונעצרה אחרי 15 ניצחונות ברציפות במפעל עם 1:1 מול אתלטיקו, שהסתבכה. בבית ג' מנצ'סטר סיטי סיימה ב-0:0 עם פורטו והשתיים עלו לשמינית הגמר. בבית ד' ליברפול הבטיחה את המקום הראשון עם 0:1 מול אייאקס, אטאלנטה סיימה ב-1:1 ביתי מול מיטיולנד.

אנחל קוראה שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
אנחל קוראה בפעולה/רויטרס

בית א'

אתלטיקו מדריד - באיירן מינכן 1:1

אלופת אירופה הגיע אל המשחק בלי מנואל נוייר, לאון גורצקה ורוברט לבנדובסקי, שנשארו במינכן, בלי אלפונסו דייויס, קורנטן טוליסו ויוזואה קימיש הפצועים וללא מארק רוקה שספג אדום במשחק שעבר. באיירן מינכן גם הגיעה אחרי שהבטיחה את העלייה ואת המקום הראשון ואתלטיקו הגיעה כשהיא חייבת ניצחון על מנת להבטיח עלייה. למרות הכול הקולצ'ונרוס לא הצליחו לנצח וספגו שער מאוחר (תומאס מולר המחליף בפנדל, 86) אחרי שז'ואאו פליקס כבש ראשון (26). המשמעות היא שאתלטיקו תצטרך תיקו במחזור הסיום מול זלצבורג בחוץ, אם היא תפסיד היא תודח. באיירן מינכן, כאמור כבר הבטיחה את מקומה בשמינית הגמר. הקבוצה של האנזי פליק נעצרה בליגת האלופות אחרי 15 ניצחונות ברציפות, שיא מפעל.

לירוי סאנה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
בין הבכירים היחידים שפתחו בבאיירן. סאנה/רויטרס

בית ב'

בורוסיה מנשנגלדבאך - אינטר 3:2

אולי המשחק הדרמטי והטוב ביותר שקיבלנו עד כה בשלב הבתים, ובסופו הנראזורי עם שלוש נקודות קריטיות שמביאות אותם אל מחזור הסיום עם סיכוי לעלות לשמינית הגמר. מתאו דרמיאן כבש ראשון (17), אלסאן פלאה המצוין איזן (45+1), אבל אז הגיע רומלו לוקאקו עם צמד (64 ו-73) ונראה היה שהמשחק גמור. אלא שפלאה כבש עוד אחד בדקה ה-76 ואפילו השלים שלושער וקבע 3:3 בדקה ה-83. השלים שלושער וקבע 3:3? לא בדיוק. השער נפסל אחרי בדיקה חוזרת כיוון שברל אמבולו עמד במקום שהסתיר ליסמין הנדאנוביץ' והיה בנבדל של כמה סנטימטרים. כמה מזל לאינטר ואיזה שברון לב למרקו רוזה ולקבוצה התוססת והמלהיבה שלו.

למרות הניצחון, אינטר עדיין לא לגמרי תלויה בעצמה. היא חייבת לנצח במחזור הסיום את שחטאר דונייצק בבית ולקוות להכרעה במשחק בין ריאל מדריד לבורוסיה מנשנגלדבאך בספרד. אם אינטר תנצח את האוקראינים ובמשחק המקביל ריאל וגלדבאך ייפרדו בתיקו, אז ריאל וגלדבאך יעלו ואינטר תנשור לליגה האירופית. מנגד, גלדבאך תעלה אם תשיג תיקו מול ריאל מדריד בחוץ. גלדבאך יכולה במקרה מסוים גם לעלות במקרה של הפסד. זה יקרה במידה שהמשחק המקביל יסתיים ללא הכרעה ואז היא ושחטאר יהיו עם שמונה נקודות, אבל היא עם 0:10 מול האוקראינים אחרי 0:6 ו-0:4 בשני המשחקים.

רודרי שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
רודרי מאוכזב, אבל סיטי כבר עלתה/רויטרס

בית ג'

פורטו - מנצ'סטר סיטי 0:0

שתי הקבוצות לא הצליחו להנפיק שערים במשחק ביניהן, אבל השיגו תוצאה שמשרתת היטב את שתיהן ומבטיחה את מקומן בשמינית הגמר. מנצ'סטר סיטי גם הבטיחה, יש לומר כצפוי, את המקום הראשון בבית הנוח מאוד שקיבלה.

מארסיי - אולימפיאקוס 1:2

אחרי ארבעה משחקים מאופסים, גם מבחינת נקודות וגם מבחינת שערים, הצליחו הצרפתים סוף סוף גם לכבוש וגם לנצח ונכנסו למאבק על המקום השלישי והכרטיס לליגה האירופית. דימיטרי פאייה כבש שני פנדלים (55 ו-75) וסידר לצרפתים ניצחון אחרי שמאדי קמארה כבש ראשון (33).

מוחמד סלאח שחקן ליברפול עם יורגן קלופ. רויטרס
סלאח וקלופ חוגגים ניצחון יקר/רויטרס

בית ד'

ליברפול - אייאקס 0:1

למרות הסגל החסר, כשגם אליסון פצוע ולא משחק, הצליחה הקבוצה של יורגן קלופ לשמור על רשת נקייה ולהבטיח עלייה לשמינית הגמר וגם את המקום הראשון בבית. קרטיס ג'ונס כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-58 אחרי יציאה רעה מאוד של אנדרה אונאנה וקבע שההולנדים חייבים לנצח את אטאלנטה במחזור הסיום כדי לעלות. אלופת אנגליה תשחק נגד מיטיולנד לפרוטוקול בלבד.

אטאלנטה - מיטיולנד 1:1

הקבוצה האיטלקית, שהייתה הפתעת העונה אשתקד, חווה עונה לא מרשימה במיוחד, לפחות עד כה. גם הערב אטאלנטה הייתה רחוקה מלהרשים, אבל בסופו של דבר השיגה תוצאה לא רעה מבחינתה כשהמשמעות היא ברורה: בשבוע הבא היא תצטרך להשיג תיקו נגד אייאקס באמסטרדם כדי לעלות לשמינית הגמר. הפסד יעלה את ההולנדים לשלב הבא. מיטיולנד החביבה השיגה את הנקודה הראשונה שלה אי פעם ויכולה להיות גאה בעצמה על הופעה מרשימה מאוד. במחזור הסיום מחכה לה משחק ביתי מול ליברפול, בו תיגמר גם העונה האירופית שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully