וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה מאוכזבת, אך יודעת: "יש פה קבוצה נהדרת"

רגשות מעורבים במועדון לאחר ה-0:0 עם מכבי נתניה, איזי שרצקי חזר לעניינים, סקו טורה זכה למחמאות. הקבוצה תעמוד לדין

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב 0:1/ספורט 1

אכזבה בעירוני קרית שמונה אחרי ה-0:0 מול מכבי נתניה אמש (ראשון). בקבוצה הצפונית הרגישו בסיום שהיו יכולים לצאת עם ניצחון שהיה משאיר אותם בפסגת הטבלה, אולם בסופו של דבר פינו את המקום הראשון למכבי פתח תקוה - אף שלקובי רפואה ושחקניו יש משחק חסר. "יש פה קבוצה נהדרת", אמרו במועדון, "חשוב היה לנו לשמור על יציבות ורצינו מאוד לנצח. חבל שזה לא קרה אבל גם המשחק הזה מעיד שיש כאן קבוצה חזקה".

במועדון ציינו גם את העובדה שאיזי שרצקי חזר לעניינים מבחינת הגעה למשחקים והרעב שהוא מציג. "איזי תמיד רעב, הוא ווינר אמיתי", אמר גורם במועדון. הבעלים אף ירד במחצית המשחק לדבר עם השופטים, צעד שהכעיס את אנשי נתניה, אך גורמים שהיו בסביבה תיארו שיחה רגועה ועניינית בין שרצקי ושלומי בן אברהם, שהסביר בניחוחות מדוע החליט לפסול את השער של אורי דהן.

תקרית נוספת שהתרחשה היא בין מאמן מכבי נתניה ריימונד אטפלד לרפואה. בקרית שמונה יצאו להגנתו של מאמנם ואמרו שמאמן היריבה החל לצעוק לעברו ללא הסבר מוקדם.

למרות ה-0:0, בקרית שמונה שיבחו את סקו טורה שהפך להפתעה הנעימה של הקבוצה. טורה המושאל ממכבי חיפה מציג יכולת גבוהה מאוד ובמועדון מרוצים מאוד ומאמינים שיוכל לעזור להצעיד אותם בצמרת לכל אורך העונה.

שחקן עירוני קרית שמונה, סקו טורה. דני מרון
הפתעה נעימה. טורה/דני מרון

תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את שתי הקבוצות לדין - את נתניה בגין התנהגות בלתי ספורטיבית ועבירה על חוקת תקנוני הוראה של ההתאחדות, ואת קרית שמונה בגין עבירה על חוקת תקנוני הוראה של ההתאחדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully