וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נוף הגליל ניצחה 0:3 את הפועל פתח תקוה והתבססה בפסגה

המוליכה לא התקשתה מול המלאבסים ומסאי דגו פוטר מתפקידו בסיום. שלושער לעידן שמש ב-0:5 של הפועל ירושלים בעכו

תקציר ה-0:3 של מכבי תל אביב על הפועל כפר סבא/ספורט 1

המחזור ה-12 בליגה הלאומית יצא לדרך הערב (שלישי) עם שישה משחקים. הפועל נוף הגליל הביסה 0:3 את הפועל פתח תקוה והתבססה בצמרת, הפועל ירושלים חגגה 0:5 מול הפועל עכו עם שלושער של עידן שמש והתקרבה אליה. אחי נצרת ניצחה 0:2 את הפועל ניר רמת השרון, הפועל רעננה גברה 2:3 על הפועל כפר שלם. סקציה נס ציונה ניצחה 0:1 את הפועל עפולה, הפועל איכסל ובית"ר תל אביב בת ים נפרדו ב-1:1.

מסאי דגו פוטר הערב מהפועל פתח תקוה, שמסרה: "בשיחה שהתקיימה לאחר ההפסד להפועל נוף הגליל, בין מנכ"ל המועדון, אבי יחיאל, ומאמן הקבוצה, מסאי דגו, הוחלט כי המאמן יסיים את תפקידו. המועדון מודה למסאי על התקופה בא אימן במועדון ומאחל לו בהצלחה בהמשך דרכו".

והיב חביבאללה שחקן הפועל נוף הגליל. קובי אליהו
ווהיב חביבאללה וחבריו ממשיכים לטייל/קובי אליהו

הפועל פתח תקוה - הפועל נוף הגליל 3:0

הפסד שביעי בעשרה מחזורים להפועל פתח תקוה, שלמרות השם הגדול שלה, נראית כמו מועמדת חזקה מאוד לרדת לראשונה בתולדותיה לליגה השלישית. מי שעשוי לשלם את המחיר על פתיחת העונה הכושלת הוא מאמן הפועל פתח תקוה מסאי דגו. נוף הגליל, מנגד, ממשיכה להיראות כמו הקבוצה הטובה בליגה והיא כבר עם 24 נקודות ובמקום הראשון.

האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-63 עם שער אומלל במיוחד. איציק שולמייסטר היה חופשי ברחבה ומסר אל השוער עומר כץ, אבל זה היה לא מדויק והלך פנימה, 0:1. הקבוצה של ירון הוכנבוים הכפילה בדקה ה-79 אחרי שעודד צ'קול עשה מהלך אישי יפה ועבר שני שחקנים, הוא בעט די חלש אל הפינה הקרובה, כץ הגיב באיחור וזה 0:2. סמיר פרהוד הוסיף עוד אחד בדקה ה-87 מקרוב אחרי יציאה לא טובה של כץ וזה 0:3.

הפועל איכסל - בית"ר תל אביב בת ים 1:1

המארחת איבדה יתרון וגם את המקום השני בטבלה, בעוד האורחת עם 18 נקודות וגם היא עדיין חזק בצמרת. איכסל עלתה ליתרון בדקה ה-48: ג'וליו סזאר נגח יפה פנימה אחרי קרן שהגיעה משמאל וסידר לקבוצה שלו 0:1. האורחת איזנה בדקה ה-61 כששוב הכובש הוא רוואן הומאן אחרי שקיבל מסירת רוחב ובעט פנימה בקלות את ה-1:1.

אמיר לביא שחקן הפועל איכסל. לילך וייס רוזנברג
איכסל לא הצליחה לנצח. אמיר לביא/לילך וייס רוזנברג

הפועל עכו - הפועל ירושלים 5:0

הפעם האחרונה שהפועל עכו הפסידה בבית הייתה ב-1 ביוני עם 1:0 ביתי להפועל ירושלים (אז עוד קטמון), הערב היא שוב הפסידה לה בבית וזה היה הרבה יותר כואב. הראל שלום העלה את האורחת ליתרון בדקה השישית עם שער יפה מהאוויר אחרי בישול של עומר אגבדיש וקבע 0:1 להפועל ירושלים. שלוש דקות חלפו והאורחת כבשה את השני והפרחים לשוער עכו אופק אנטמן, שמסר היישר לעידן שמש, שבעט בקלות פנימה את ה-0:2. עידן שמש השלים צמד בדקה ה-61 אחרי עוד טעות אומללה בהגנה של עכו וזה 0:3. שמש השלים שלושער בדקה ה-72 עם דחיקה מקרוב אחרי נגיחה אחת וזה 0:4. עדן דהן הוסיף עוד אחד בדקה ה-85 וזה 0:5.

עידן שמש שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
חגג שלושער. שמש/דני מרון

מכבי אחי נצרת - הפועל ניר רמת השרון 0:2

הירוקים חזרו לנצח אחרי שני הפסדים ברציפות ועשו את זה בצורה מרשימה. נעאל חוטבא העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-36 אחרי שאלון בוזורגי השאיר לו יפה עם העקב וזה 0:1 לאחי נצרת. אחמד עאבד כבש שער יפה בדקה ה-73 עם פצצה לחיבורים הרחוקים מצד ימין וזה 0:2.

שוער סקציה נס ציונה אוסטין אג'ידה. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
נס ציונה עדיין לא הפסידה כמארחת. אוסטין אג'ידה/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

סקציה נס ציונה - הפועל עפולה 0:2

הקבוצה של אורי גוטמן עם ניצחון חשוב שהקפיץ אותה ל-20 נקודות וקירב אותה אל הצמרת הגבוהה. עפולה נעצרה אחרי ה-0:1 המרשים מול הפועל רמת גן בשישי. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-62 עם בעיטה מקרוב של אופק ביטון, שקיבל מסירת רוחב מוצלחת ובעט מקרוב פנימה את ה-0:1 אחרי טעות אומללה של ההגנה. המארחת נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-77 אחרי שעלאא ג'אפר ספג אדום.

הפועל כפר שלם - הפועל רעננה 3:2

האורחת נקלעה לפיגור מפתיע, אבל הצליחה להתאושש ולהשיג ניצחון ששיפר את מאזנה ל-15 נקודות ומקרב אותה לצמרת. המארחת עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-30 אחרי ברדק ברחבה ועמאש מנסור בעט מקרוב פנימה את ה-0:1. האורחת איזנה בפתיחת המחצית השנייה, בדקה ה-47: מוחמד בדארנה קיבל מסירת רוחב ובעט מקצה הרחבה בקלות פנימה את ה-1:1. יואב תומר כבש את השני כעבור דקה עם בעיטה מקרוב אחרי בישול של בנג'מין קוקו, שנהנה מטעות קשה בהגנה וזה 1:2 לרעננה. יואב תומר השלים צמד עם הקפצה יפה מ-16 מטר מעל השוער בדקה ה-69 וזה 1:3. כפר שלם עוד צימקה בדקה ה-88 עם שער עצמי של חיים איצרין, אבל לא יותר מזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully