וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערן זהבי? חלוץ נשפט על שערים, למה הוא מתעקש לשחק מחוץ לרחבה?"

בהולנד ממשיכים לקטול את חלוץ איינדהובן, שבפעם הרביעית ברציפות לא הצליח למצוא את הרשת בליגה: "נכון שהוא משקיע, אבל הוא לא בכושר טוב כבר זמן מה"

תקציר ה-0:1 של פ.ס.וו איינדהובן על ספרטה רוטרדם/ספורט 1

בחלקים רבים בקריירה שלו, דווקא כשהיה עם הגב אל הקיר, ערן זהבי ידע לעשות את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב: לכבוש, ובדרך כלל גם בסטייל. אלא שאמש (ראשון), בניגוד לאותן פעמים, זהבי לא הצליח לצאת מהמשבר שבו הוא נמצא עם כדור בתוך הרשת. אחרי הביקורות הרבות שספג והדיווחים השונים על עימותים בין שחקנים באיינדהובן לבין כוכב נבחרת ישראל, קיווה זהבי לשים את הכול מאחור במשחק מול ספרטה רוטרדם, אך למרות שקבוצתו ניצחה 0:1, הוא שוב לא מצא את הרשת - בפעם הרביעית ברציפות בליגה ההולנדית, ונראה שבתקשורת המקומית מתחילים לאבד סבלנות.

"ערן זהבי לא בכושר טוב כבר זמן מה, והוא המשיך בקו הזה גם נגד ספרטה רוטרדם", נכתב על החלוץ בתקשורת ההולנדית. "למה הוא מתעקש לשחק מחוץ לרחבה? הוא הרבה יותר מסוכן כשהוא מחק בתוך הרחבה. הוא המשיך לרדת לאחור כדי לקבל כדורים וחבל. נכון, הוא עובד קשה, מתאמץ ומשקיע ורואים זאת, אבל חלוץ נשפט על שערים".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן בחימום. Soccrates Images, GettyImages
שוב לא מצא את הרשת. זהבי/GettyImages, Soccrates Images

בסופו של דבר את שער הניצחון הבקיע דוניאל מאלן, שנכנס במקומו של זהבי. אחרי סאגת בועט הפנדלים של הקבוצה, ההולנדי הצעיר נשאל על כך, אחרי שאת השער כבש מריבאונד לפנדל שהוא עצמו החטיא. "אם מעתה אני בועט הפנדלים של הקבוצה? אני לא יודע, אבל אני כן יודע שרציתי לבעוט. אני שמח שבסופו של דבר גם הצלחתי לכבוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully