וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "לא קיבלנו החלטות נכונות בחלק הקדמי". אטפלד: "ההרחקה פגעה בנו"

מאמן קרית שמונה קיבל בשלוות נפש את ה-0:0 בנתניה: "היה משחק מאוד התקפי, אבל תיקו זה בסדר". מאמן נתניה מחה על האדום לשחוביץ': "אחרי שהשופט שורק לכדור חופשי, אסור לשחקן היריב להגיע לשם"

מכבי נתניה ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-0:0 בניהן במשחק שסיפק כדורגל מצוין דווקא, אבל אפס שערים, גם ב"זכות" שלומי בן אברהם שפסל שני שערים, אחד לכל צד. בן אברהם קיפח גם את נתניה כשהוציא כרטיס אדום מאוד שנוי במחלוקת לזלטן שחוביץ' אחרי ספק עבירה על דור אלו.

ריימונד אטפלד מאמן נתניה התייחס למשחק ואמר: "היינו קצת עצבניים. אנחנו צריכים ללמוד לנצל את המצבים שהגענו אליהם. אני די שמח מהמצבים שהגענו אליהם. המחצית השנייה היתה די טובה, אבל ההרחקה שיבשה לנו את המשחק. אני די מרוצה מהתוצאה לאור הנסיבות".

המאמן ביקר, בצדק את הרחקה של שחוביץ': "אני לא יודע למה השחקן היריב הגיע לכדור. החוק פשוט, אחרי שהשופט שורק לבעיטה חופשית, אסור לו להגיע לכדור. אלו לא היה צריך להיות בסביבה של הכדור הזה".

ריימונד אטפלד מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
היה די מרוצה מהתיקו. ריימונד אטפלד/ברני ארדוב

קובי רפואה נראה מתוסכל מאוד בסיום, אך נשמע דווקא די מרוצה מהתוצאה: "לא קיבלנו החלטות נכונות בחלק הקדמי. הגענו למצבים לא רעים, אבל בסדר. סיימנו בתיקו וזה בסדר. היה משחק מאוד התקפי, היו המון מצבים קורצים שאפשר לעשות מהם שערים. לא ניצלנו את השטחים שקיבלנו".

על המשחק הבא מול מכבי חיפה: "מגיעים לכל משחק כדי לנצח ולא משנה נגד מי. כמובן שמכבי חיפה זה משחק קשה, אבל רוצים לנצח".

דור אלו, מגן קרית שמונה אמר: "אנחנו די מרגישים פספוס בחדר ההלבשה. חבל שלא עשינו את הניצחון פה, אבל מסתכלים קדימה למכבי חיפה. צריך לתת קרדיט גם למכבי נתניה. זו קבוצת בית מאוד מאוד קשה. היו לנו את ההזדמנויות לתת את הגולים שלנו".

קליאן ואן דר קאפ מכבי נתניה עם זיגוס ברטקוס. ברני ארדוב
ואן דר קאפ אחרי המשחק עם ברטקוס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully