וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל חוששת מפולין, קטש: "זה יהיה קשה מאוד מנטאלית"

29.11.2020 / 15:23

אחרי הניצחון הגדול על ספרד, בנבחרת מתכוננים למשחק שיכול להבטיח את העלייה ליורובאסקט (ב', 17:30, ספורט 5). המאמן מבהיר: "הדבר החשוב זה לשים את הניצחון מאחורה". בן קרטר ירשום בכורה בסגל במקום רומן סורקין הפצוע

שחקני נבחרת ישראל חוגגים את ניצחון על ספרד/איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל תוכל להבטיח מחר (שני, 17:30, שידור ישיר בספורט 5) את מקומה ביורובאסקט 2022 אם תנצח את נבחרת פולין בוולנסיה. השחקנים של עודד קטש, שכבר ניצחו את פולין במשחק הראשון בחודש פברואר 71:75, יוכלו לעלות לאליפות גם במקרה של הפסד אם במשחק המאוחר תנצח נבחרת ספרד את נבחרת רומניה.

שחקן נבחרת ישראל תמיר בלאט עם תומר גינת. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
יפתיעו גם את פולין? תמיר בלאט עם תומר גינת/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

בישראל מגיעים למשחק אחרי הניצחון הגדול על נבחרת ספרד אמש, ועם תחושת ביטחון גדולה. בצוות המקצועי ערכו הבוקר תדריך וידאו ראשון לקראת הפולנים אצלם מתיאוש פונטיקה מזניט סנט פטרסבורג לא נרשם ולא ייכלל בסגל של נבחרת פולין למשחק. בישראל מתכוננים למשחק שונה לחלוטין מזה שהיה נגד ספרד. לגבי הסגל, בן קרטר מהפועל אילת יערוך את הופעת הבכורה שלו בסגל במקומו של רומן סורקין שסובל מפציעה קלה. נתנאל ארצי ונועם דוברת ימשיכו לא להרשם.

"היה כיף, ניצחון גדול, הדבר החשוב בסיטואציות כאלה זה לשים את הניצחון מאחורה, לא מתחילים עם נקודה או שתיים יותר", אמר עודד קטש לקראת המשחק, "אנחנו משחקים נגד נבחרת טובה מאוד שנתנה תצוגת תכלית נגד הרומנים, צפוי משחק מאוד אגרסיבי, פיזי ובכיף קצב גבוה מאוד. נצטרך להשתמש ברוטציה יותר רחבה, אבל זה לא הולך להיות פשוט".

על סגנון המשחק המצופה אמר קטש: "גם במשחק בפולין הם לקחו הרבה ריבאונד התקפה, היה לנו קצת מזל שם לנצח את המשחק בסוף, יש מין תחושה שאם פוניטקה ישחק זה חיזוק משמעותי שלהם. אמנם סלוטר לא נמצא, אבל זה הופך אותם ליותר קבוצתיים ויותר קשה להתמודד איתם. תוכנית משחק שונה מזו של ספרד, ויש לנו רק יום אחד להתכונן. הפולנים עשו רבע גמר אליפות עולם, הדרך שהם עשו היא יפה מאוד, אנחנו מאוד נרגשים אבל הם גם ניצחו את הספרדים, כך שמאזן הכוחות בבית הוא לא כזה שיש פייבוריטית גדולה. זה יהיה מאוד קשה מנטאלית, משחק בקצב גבוה ואגרסיבי מאוד".

תמיר בלאט: "עודד דיבר איתנו במחצית נגד ספרד ואמר שאנחנו עושים עבודה טובה והתוצאה לא משקפת. דיברנו בין עצמינו ועלינו למחצית השנייה ועשינו את העבודה. הנבחרת היא של כל אחד ואחד פה, פשוט כיף לי, אני רק רוצה להמשיך. פולין נבחרת מצוינת, הם סיימו במקום השביעי באליפות העולם, יש להם מאמן טוב ושחקנים טובים, נתכונן אליהם כמה שיותר. נצטרך להיות איתם ממש אגרסיבים, להוציא את תוכנית המשחק שלנו, ולסגור חזק לריבאונד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully