וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטנשטיינר צפוי להמשיך בנבחרת ישראל. חזן מועמד מוביל לנבחרת הצעירה

29.11.2020 / 13:27

ועדת האיתור של ההתאחדות לכדורגל תתכנס ביום שני לקבוע את מאמני הנבחרות הצעירות. חזן פייבוריט לקבל את הצעירה. בהמשך תיקבע הוועדה איזה תפקיד ימלא רוטנשטיינר ותתחשב בהעדפתו

תקציר: השער של דיא סבע במשחק של אל/מתוך טוויטר

אחרי שעברו 10 ימים מאז המשחק של ישראל מול סקוטלנד, ייפגשו מחר חברי ועדת האיתור של ההתאחדות לכדורגל כדי להתחיל ולהניע את סבב המינויים לנבחרות ישראל הצעירות ובמקביל להתחיל לדון בעתידו של מאמן הנבחרת הבוגרת וילי רוטנשטיינר. הפגישה שמיועדת למחר ושבה ישתתפו יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון, קודמו בתפקיד שינו זוארץ, אלי אוחנה כשחקן עבר וחבר המזכירות בהווה, והמאמן אלי כהן על תקן מאמן בכיר, אמורה לעסוק במינוי מאמנים לנבחרות הצעירות של ישראל ובראשן הנבחרת האולימפית אותה יעזוב ניר לוין שמסיים את חוזהו בהתאחדות לכדורגל בסוף החודש הבא.

המועמד המוביל להחליף את לוין הוא אלון חזן ששימש באחרונה כעוזרו של וילי רוטנשטיינר כמאמן הבוגרת ועוד קודם עבד עם אנדי הרצוג באותה המשבצת. ידוע שאורן חסון מעריך את חזן ולא מן הנמנע שיתמוך בבחירתו לתפקיד אחרי שחזן עבד בעבר גם בנבחרות היותר צעירות של ישראל. על פי הידוע, גם חזן עצמו מעדיף לעבור ולאמן את הנבחרת הצעירה על פני התפקיד הנוכחי שלו. למשרה הזו יש עוד מועמדים ששמם יעלה על השולחן.

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל עם אלון חזן. דני מרון
אמורים להמשיך בהתאחדות. רוטנשטיינר וחזן/דני מרון

עם כל הכבוד למאמני הנבחרות הצעירות, השאלה שעדיין נותרה פתוחה היא איזה תפקיד ימלא רוטנשטיינר החל מהחודש הבא. מי שהגיע לכאן כמנהל הטכני של הנבחרות ושימש בשלושת החודשים האחרונים גם כמאמן הלאומי, צפוי להמשיך על פי חוזהו עד 2022 כאשר רק בהמשך החודש הבא יקבעו חברי ועדת האיתור באיזה תפקיד הוא יישא.

המוטיב המרכזי עליו תישען הבחירה של ועדת האיתור, יהיה הרצון של רוטנשטיינר עצמו. אם האוסטרי יאמר שאינו רוצה לחזור ולנהל את הנבחרות הצעירות, לא יכפו זאת עליו. אם יגיד שהוא רוצה לסיים את תפקידו כמאמן הבוגרת ולחזור לתפקידו המקורי, יקבלו זאת ובתנאי שיהיה יותר מעורב בגילים הצעירים מכפי שהיה עד עכשיו. איש בועדת האיתור לא רוצה לוותר לגמרי על רוטנשטיינר במיוחד כשפרידה ממנו תוליד בכל מקרה פיצוי בגובה של 700 אלף שקל לפני מסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully