וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי שמסוגל להשקיע בבית"ר, מסוגל גם להקים שגרירות בירושלים"

החדשות על מכירת בית"ר ירושלים הסעירו את התקשורת בעולם המוסלמי: "אבו דאבי תרכוש את המועדון הכי גזעני של הכיבוש"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה 2:1/ספורט 1

בעולם המוסלמי בכלל והערבי בפרט, מביעים פליאה נוכח המו"מ המתקדם בין משפחת המלוכה של איחוד האמירויות למשה חוגג בנוגע לרכישת אחוזים מבית"ר ירושלים. ביום שישי פרסם חוגג פרטים בנוגע לשיחות עם שייח חאמד בן חליפה אל נהיאן ממשפחת המלוכה באיחוד האמירויות והחדשות התפשטו כאש בשדה קוצים בתקשורת הערבית והפרסית.

בסוכנות הידיעות האיראנית אל-עלאם: "בצל הסכם הנורמליזציה, אבו דאבי תרכוש את מועדון הכדורגל הכי גזעני של הכיבוש". עוד נכתב שם: "אוהדי בית"ר הם גזענים שמשמיעים שירים נגד ערבים ונגד פלסטינים. הם דרשו לזרוק את עלי מוחמד מהקבוצה, אלא אם יחליף את שמו".

באל ג'זירה הוסיפו: "האוהדים של בית"ר משמעים באופן קבוע עלבונות נגד הנביא מוחמד וקוראים 'מוות לערבים' במהלך משחקים" וב"אל קודס" ממזרח ירושלים כתבו: "איחוד האמירויות קרובה לקנות את המועדון הכי גזעני ואנטי ערבי".

העיתונאי הפלסטיני סעיד בשראת נתן את דעתו לדיון על האפשרות שאיחוד האמירויות ובחריין יקימו שגרירויות בבירת ישראל וכתב: "מי שמסוגל לרכוש חלק מבית"ר ולהשקיע בה, מסוגל גם לפתוח שגרירות בירושלים".

משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בדרך לעסקה. חוגג/קובי אליהו

חוגג סיפר ביום שישי: "ישנם שני שייחים שהיינו איתם בתהליכים בחודשים האחרונים. אחד מהם חתם על הצעה רשמית. זאת לא מסיבת עיתונאים שבה אני מספר שמכרנו חצי מהקבוצה, אם תהיה כזאת תהיה מסיבת עיתונאים מיוחדת והיסטורית. אני רק מעדכן שקיבלנו מכתב כוונות רשמי עם הצעה חתומה, וזה דרמטי ומשמעותי. התקיימה היום שיחה בין ראש עירית ירושלים לבין השייח, ראש העיר בירך אותו על הכוונה שלו ודובר על כך שזה שלום אמיתי, ולהראות שבין יהודים ומוסלמים יכולה לשרור אחווה ואהבה משותפת, אנחנו חושבים שהספורט הוא המקום הנכון להתחיל את זה. זה יכול להיות היסטורי, אבל בואו נמתין שדברים יקרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully