וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגן ב-NFL: בולטימור תחסר 20 שחקנים, דנבר תעלה בלי קוורטרבק

שלושת הקוורטרבקים של הברונקוס נחשפו לחולה מאומת ונשלחו לבידוד, הקבוצה המיואשת פנתה לנאגטס: "יוקיץ' פנוי?". התפרצות ענק בבולטימור, המשחק מול פיטסבורג נדחה

למאר ג'קסון בולטימור רייבנס. AP
לא בדיוק כוחות. בולטימור תחסר את למאר ג'קסון ועוד 19 שחקנים/AP

תארו לעצמכם מצב בכדורגל שבו קבוצה מכריזה מראש שתעלה בלי שוער אמיתי ותכניס שחקן שדה לשער. זה מה שיקרה הערב לקבוצת הפוטבול דנבר ברונקוס, שתעלה הערב למשחק מול ניו אורלינס בלי קוורטרבק אמיתי, אף על פי שמותר לה לרשום שלושה שחקנים בעמדה. זאת, לאחר שכל הקוורטרבקים של דנבר הוכרזו כ"בעלי סיכון גבוה" לקורונה ונכנסו לבידוד.

השחקנים הם דרו לוק, ברט ריפין ובלייק בורטלס, שלא יוכלו לעלות על מדים לאחר שבו במגע עם קוורטרבק אחרי של הקבוצה שחלה, ג'ף דריסקל. בימים כתיקונם יכלו הברונקוס להחתים שחקן מהיום להיום, אבל אלה לא ימים כתיקונם ושחקן לא יכול לחתום בקבוצה בלי לעבור מכסת ימים מסוימת. בדנבר, כמובן, לא מרוצים מהמצב וכתבו: "כל השחקנים יצאו שליליים בכל הבדיקות שנערכו עד כה". עם זאת, לא יערערו על קיומו של המשחק.

"אני לא אחד שמתלונן, אבל ה-NFL לא יכולה לשלוח אותנו למשחק ללא קוורטרבק", צייץ שחקן הקבוצה נואה פאנט. הכוכב וון מילר היה אפילו עוקצני יותר והתייחס לכוכב הגדול של הקבוצה בעבר וה-GM בהווה ג'ון אלוויי: "כל חיי חיכיתי להיקרא 'וון אלוויי'. קוורטרבק לא צריך יותר מדי. הקרסול שלי במצב טוב, אני יכול לשחק'".

דרו לוק שחקן דנבר ברונקוס. Jack Dempsey, AP
להתראות, אני הולך לבידוד. דרו לוק/AP, Jack Dempsey

ובינתיים, בבולטימור לא עובר יום שבו לא מתגלה שחקן חיובי. משחקם של הרייבנס מול פיטסבורג היה אמור להתקיים בחג ההודיה אך נדחה ללילה שבין שלישי לרביעי, אלא שרשימת החיוביים גדלה וכוללת כעת לא פחות מ-20 שחקנים, בהם הקוורטרבק ה-MVP למאר ג'קסון. הרייבנס הפסידו בשלושה מארבעת משחקיהם האחרונים ומגיעים למפגש עם הסטילרס הבלתי מנוצחים כאנדרדוג ממילא.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ובנושא אחר - דטרויט המדשדשת פיטרה את המאמן מאט פטרישיה וה-GM בוב קווין. דטרויט הובסה 41:25 על ידי יוסטון בחג ההודיה ונמצאת בדרכה למאזן שלילי בעונה השלישית ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully