וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאור לוזון: "מכבי פתח תקוה יכולה להגיע רחוק מאוד השנה"

עוזר מאמן מכבי פתח תקוה נשמע אופטימי אחרי שקבוצתו כבשה את הפסגה: "שמח שכל הצעירים ידעו להתעלות". שרון מימר: "היינו שווים יותר"

רק הקיץ עלתה מכבי פתח תקוה בחזרה לליגת העל. הערב (שבת) הקבוצה של גיא לוזון (המורחק) עלתה למקום הראשון עם 0:1 קטן ומתוק על הפועל חדרה. אסמיר סוליץ' שנכנס במקום אור אינברום הפצוע, בישל לארד בר את שער הבכורה שלו בליגת העל והכחולים חגגו ניצחון לא מרשים, אבל כל כך מתוק.

שחקן מכבי פתח תקוה, ארד בר, עם חברו לקבוצה נאור סבג. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
נושמים אוויר פסגות.. שחקני מכבי פתח תקוה/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

נאור לוזון, עוזר המאמן שעמד על הקווים במקום גיא המורחק, אמר בסיום: "הכי חשוב זה הניצחון. היה מתוק מאוד. יכולנו לעשות לעצמנו את החיים יותר קלים, אבל הכי חשוב זה הנקודות. אני שמח שכל הצעירים ידעו להתעלות, היתה פה אווירה לא נורמאלית בחוץ. אני חושב שאנחנו יכולים להתמודד עם העומס כי אנחנו קבוצה צעירה. שחקנים מתאוששים יותר מהר והרוטציה השתלמה לנו".

על השאיפות להמשך: "אני מאמין שהקבוצה הזו יכולה להגיע רחוק מאוד, לא רציני לדבר על מטרות. אני מקווה שנהיה בצמרת ואז נדבר על זה".

שרון מימר: "היינו שווים פה יותר לדעתי. היה חוסר ריכוז בגול וזה הכניס אותם למגננה. המשחק היה שווה כוחות, חבל שזה נפל לכיוון שלהם. מי שמבין קצת בפיזיולוגיה ומה שקרה לנו עם הקורונה זה שיבש לנו את כל ההכנה. יש לנו הרבה פציעות של הכנה לקויה, אבל הראינו שאנחנו לא פראיירים למרות כל הבעיות".

"הפועל חדרה מסומנת (כיורדת) מהרגע שהיא עלתה לליגת העל, אבל חדרה תהיה פקטור בליגת העל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully