וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת הנשים בכדורסל יוצאת לדרך: אליצור רמלה והפועל ראשון לציון ייפגשו במשחק הפתיחה

אחרי שטורניר ההכנה הסתיים בהצלחה, עונת 2020/21 תצא לדרך עם המשחק המסקרן (ראשון, 19:00, 5+). בשני: בנות הרצליה - אשדוד, מכבי חיפה - מכבי עירוני רמת גן, אליצור חולון - הפועל בני פתח תקוה וא.ס. רמת השרון - מכבי רעננה

ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל תפתח מחר (ראשון) את עונת המשחקים 2020/21 לאחר שבשבוע שעבר הסתיים בהצלחה טורניר פתיחת העונה שעמד בסימן המאבק נגד אלימות כלפי נשים. משחקי המחזור הראשון כבר מחר עם המשחק המרכזי שיפגיש את אליצור נווה דוד רמלה והפועל ראשון לציון.

שחקניות אליצור רמלה בכדורסל. באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל,
מוכנות לעונה. שחקניות רמלה/באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

אליצור נווה דוד רמלה - הפועל ראשון לציון (ראשון, 19:00, שידור ישיר בערוץ 5+)

הקבוצה של שירה העליון מגיעה למשחק לאחר שזכתה בטורניר פתיחת העונה ועם טיפאני מיטשל, שסיימה עם 31 נקודות ו-11 ריבאונדים במשחק גמר הטורניר, מול האלופה, מכבי עירוני רמת גן. לצידה של מיטשל שחקניות איכותיות כאליסון הייטאואר, נעמה שפיר, בנייג'ה לייני ואלכס כהן. ראשון לציון, בהדרכת המאמן זיו ארז, תעלה למשחק עם הקפטנית צ'לסי נלסון שהמשיכה לעונת נוספת בקבוצה וגילתה יכולת גבוהה בטורניר פתיחת העונה שם ניפקה 28 נקודות ו-9 ריבאונדים מול אליצור חולון.

בנות הרצליה - מכבי בן בנות אשדוד

בנות הרצליה עם המאמן החדש דניאל גוט וסגל צעיר וחדש תארח את הקבוצה של המאמן גלעד כץ שבשורותיה קאדיג'ה קייב, דניאל אדאמס ואלכסיס פטרסון המצוינות. העדיפות לקבוצה מאשדוד.

מכבי הפניקס חיפה - מכבי עירוני רמת גן

הקבוצה של המאמן עומרי צירלין מארחת את האלופה מרמת גן למשחק פתיחת העונה. משימה לא פשוטה לפאריס קי, שהד עבוד, קורטני דאגלס, בריטני בראוור ונור כיוף שיארחו את אלכס הארדן, עדן רוטברג, קיילה הילסמן, טל לב, נטשה היידמן ומדיסון שה.

אליצור חולון - הפועל בני פתח תקוה

מפגש מסקרן בין הקבוצות של המאמנים רועי אייזנברג (חולון) וגיל סלע (פתח תקוה). חולון עם סגל איכותי הכולל את של שיי קלי, צ'לסי הופקינס המחלימה מנקע בקרסול וסקויה הולמס תארח את פתח תקוה שתעלה עם קבוצה חדשה עם קיילה צ'ארלס, קריסטין סימון, ג'וסולין ווילובי, טל סהר, ודניאל חג'ג'.

א.ס. רמת השרון - מכבי בוני בניין רעננה

רמת השרון פותחת עונה חדשה עם סגל חדש וצעיר ובשורותיה דניאל קארש, גאיה סלס, מרים חנון והזרות ג'קי יאנג, אלאינה קואוטס שרשמו נקודות ראשונות בטורניר פתיחת העונה. רעננה עם המאמן לירון שרף על הקווים, פותחת עונה עם הזרות ג'וינר הולמס, קיילה דיוויס וטיילור אמרי ועם צליל וטורי, רותם שוסטר, נועה גבעון וירדן גרזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully