וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות בנבחרת ישראל לקראת ספרד: "לא משימה בלתי אפשרית, אבל נצטרך להיות בשיאנו"

28.11.2020 / 8:27

נבחרת הכדורסל מתכוננת להמשך מוקדמות אליפות אירופה נגד ספרד (20:30, ספורט 5) שמגיעה בסגל משני: "יש בינינו כבר חיבור". רומן סורקין יערוך בכורה במדים הלאומיים

כוכב מכבי תל אביב עומרי כספי מספר על החזרה שלו למגרשים אחרי שנה/מכבי תל אביב

נבחרת ישראל בכדורסל תמשיך הערב (שבת, 20:30, שידור ישיר בספורט 5) את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2022 שלה כשתפגוש את נבחרת ספרד בבועה בוולנסיה. הנבחרת מגיעה למשחק עם מאזן של שני ניצחונות משני משחקים, כשהנבחרת הספרדית מדורגת במקום השלישי עם ניצחון אחד והפסד אחד.

אמש קיימו שחקני הנבחרת את האימון המסכם ובו נודע כי נועם דוברת, נתנאל ארצי ובן קרטר לא ירשמו למשחק הנוכחי ובכך נקבע כי רק רומן סורקין יערוך את הופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים. לאחר האימון והישיבה הטכנית בין הנבחרות ערכו בנבחרת את הקידוש המסורתי ולאחריו ארוחת שישי.

בנבחרת מגיעים למשחק בתחושה שעל אף העובדה שהם אנדרדוג מול הסגל המשני של אלופת העולם, הם בהחלט יכולים לצאת עם ניצחון, "זה קשה מאוד, אבל לא בלתי אפשרי", אמר אחד מאנשי הנבחרת. "אנחנו רואים את ההפתעות שהיו עם פתיחת הבועה ברחבי אירופה, זה מאפיין את החלונות. אנחנו גם נבחרת שרצה תקופה מסוימת ביחד ויש בינינו חיבור. מצד שני, ספרד כבר איבדה משחק נגד פולין, והפסד נוסף יסבך אותה. נצטרך להיות בשיאנו אבל אפשר לצאת עם ניצחון".

תמיר בלאט שחקן הפועל ירושלים מול רומן סורקין שחקן מכבי חיפה. דני מרון
ילבש לראשונה את המדים הלאומיים. סורקין/דני מרון

בספרד פרסמו את הסגל להתמודדות: טייסון פרס (אנדורה), פרנסיסקו אלונסו (מלאגה), אלברטו דיאס (מלאגה), חאבייר לופס-ארוסטגוי (חובנטוד בדאלונה), דריו בריסואלה (מלאגה), איגנסיו לובט (אנדורה), קינו קולום (ולנסיה), רובן גררו (מלאגה), פראן בסאס (חובנטוד בדאלונה), צ'אבי רבאסדה (בורגוס), חאבי באיירן (גראן קנאריה), ויקטור אראטגה (אסטודיאנטס), ג'ונתן בריירו (סראגוסה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully