וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "ספרד מעצמת כדורסל ונבחרת חזקה גם בסגל חסר"

עודכן לאחרונה: 27.11.2020 / 21:16

גארד ישראל מוכן למשחק מול הספרדים בבועה בוולנסיה, במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. דוברת, ארצי וקרטר לא יתלבשו (שבת, 20:30, ספ' 5)

דני אבדיה במחנה האימונים באטלנטה/מתוך אינסטגרם

יותר מתשעה חודשים אחרי הפעם האחרונה שבה שיחקה תחזור מחר (שבת, 20:30, ספורט 5) נבחרת ישראל לפעילות כשתפגוש בוולנסיה את ספרד במסגרת המחזור השלישי במוקדמות אליפות אירופה 2022. המשחק היה אמור להתקיים בישראל, אך בשל העובדה כי כל הבתים עברו למתכונת של בועות, היא תשחק אותו דווקא בספרד. ישראל במקום הראשון בבית א' עם שני ניצחונות בשני משחקים והיא יכולה לעלות ליורובאסקט בחלון הנוכחי אם תשיג ניצחון אחד ובמקביל רומניה תפסיד בשני משחקיה. ספרד הפסידה במשחק הקודם לפולין והיא מדורגת במקום השלישי עם ניצחון והפסד.

אחרי הישיבה הטכנית בין שתי הנבחרות, הודיעה ישראל על הסגל שיעמוד לרשותו של קטש. השחקנים שנרשמו למשחק מחר: גל מקל, תמיר בלאט, ים מדר, יפתח זיו, גולן גוט, רפי מנקו, גיא פניני, נמרוד לוי, תומר גינת, רומן סורקין ועידן זלמנסון. המשמעות היא שנועם דוברת, נתנאל ארצי ובן קרטר לא יירשמו. בנבחרת מדווחים על תחושות טובות בקרב השחקנים ואמונה שניתן לנצח את ספרד, אלופת העולם מלפני שנה, שמשחקת בסגל משני. אחת העמדות החסרות ביותר בנבחרת היא עמדות הפנים, שם יצטרך עודד קטש להסתדר ללא טי ג'יי קליין ואיתי שגב הפצועים, שמילאו את התפקיד בצורה טובה בקמפיין הקודם. עידן זלמנסון, ג'ייק כהן ותומר גינת צפויים לקבל את רוב הקרדיט, אך ייתכן מאוד שנראה הופעות בכורה של רומן סורקין או בן קרטר לצד גיא פניני ונמרוד לוי שיתמכו מעמדה מספר 4.

עודד קטש מאמן נבחרת ישראל. אתר איגוד הכדורסל ibasketball.co.il, איגוד הכדורסל
יש סיבות לאופטימיות. קטש/איגוד הכדורסל, אתר איגוד הכדורסל ibasketball.co.il

גל מקל אמר לקראת המשחק: "משחק קשה מאוד מול מעצמת כדורסל, אלופי העולם. נכון שהם לא בסגל הראשון שלהם, אבל גם הסגל הזה הוא מוכשר, הרבה שחקנים שאני מכיר, כמה שחקנים שמשחקים איתי בקבוצה. אתגר גדול, מחכים לזה, רוצים לעשות תוצאה טובה, לשחק טוב, ולהמשיך את הדרך שלנו". המאמן עודד עודד קטש: "אנחנו מרגישים טוב והתנאים טובים למרות הבועה. אנחנו מבינים שזה הולך להיות לא פשוט מול שתי יריבות טובות. תהליך ההצערה הוא טבעי, זה היה מתבקש לפני שלוש שנים ועם הזמן גדלים פה שחקנים טובים ומוכשרים שאנחנו מנסים לשלב אותם".

נבחרת ספרד, שמודרכת על ידי סרג'יו סקריולו, מציגה סגל משני לחלוטין ללא כל שחקני היורוליג וה-NBA שלה. בין השחקנים המובילים שכן נמצאים בסגל ניתן למצוא את קינו קולום מוולנסיה, צ'אבי ראבסדה מבורגוס, אלברטו דיאס ממלאגה, חאבייר ביירן מגראן קנאריה, הקלע פראן בסאס מחובנטוד בדאלונה וחברו לקבוצה חאבייר לופס-ארוסטוגאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully