וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרג'יו סקאריולו: "אני בטוח שדני אבדיה יהיה סופר-מצליח ב-NBA"

ערב המשחק מול נבחרת ישראל, פרגן מאמן נבחרת ספרד לשחקנה החדש של וושינגטון: "יהיה לו תפקיד מיידי ומשמעותי". גם מדר זכה למחמאות

מסיבת העיתונאים של דני אבדיה אחרי שנבחר בדראפט/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל תתארח מחר (שבת) אצל נבחרת ספרד במוקדמות אליפות אירופה. "אנחנו לא מרגישים שום לחץ", אמר ערב המשחק סרג'יו סקאריולו לאיגוד הכדורסל הישראלי. "אנחנו יודעים שבחלונות האלו ובשיטה הזו זה לא משנה אם אתה עולה ממקום ראשון, שני או שלישי ואני מניח שאנחנו מספיק טובים כדי לעלות. הגרלת היורובאסקט תעשה לפי הדירוג ולא לפי מה שעשית בבית המוקדם. חשוב לנו לשתף צעירים, לקדם אותם ולנצח כמה שיותר משחקים".

סקאריולו, שיחסר את רוב השחקנים הבכירים שלו, הוסיף וסיפר: "ברור שחסרים לנו שחקנם ה-NBA, היורוליג ואפילו כמה שחקנים שרציתי ולא יכולתי להביא בגלל פציעות. שום דבר לא חדש בזה. יש לנו בסגל כמה שחקנים שעדיין לא שיחקו בנבחרת מעולם וכאלו שכן בחלונות, אבל כמעט אף אחד מהם לא שחקן מוביל בקבוצה שלו, אבל אני חושב שיש לנו רוח ונבוא לעשות את הכי טוב שלנו".

"ראינו את שני המשחקים ובשניהם ישראל שיחקה טוב, בעיקר בפולין", הוסיף המאמן המעוטר. "הדבר הכי משמעותי היה הטיפול הנכון בדקות ההכרעה וכדורסל נהדר. כל אחד ידע את התפקיד שלו בקבוצה. יש לכם כמה מובילי כדור נהדרים, קלעים גדולים וכמה שחקני פנים מעניינים. ניצחתם בזכות ולא במקרה אתם במקום הראשון בבית".

סקאריולו נשאל כמה ישפיע האולם הריק על הנבחרות והשיב: "אני לא רואה פה יתרון גדול. כמובן שכל אחד רוצה לשחק מול הקהל שלו וברור שבתל אביב יש תמיד אווירה נהדרת, אבל זה המצב בכל העולם בימים האלו ובכל ענפי הספורט. זה מצחיק, אבל הסטטיסטיקה של המשחקים האלו בתקופת הקורונה, מראה שלקבוצה האורחת יש אחוזי הצלחה גדולים מאוד, גם בכדורגל וגם בכדורסל".

סרג'יו סקאריולו מאמן נבחרת ספרד. רויטרס
חלון מוזר למדי. סקאריולו/רויטרס

על הבחירה בדני אבדיה וים מדר בדראפט אמר מאמן נבחרת ספרד: "כל מי ששייך ל-NBA ומגיע מאירופה גורם לנו סוג של גאוווה להראות שיודעים לשחק כדורסל באירופה ברמה הגבוהה ביותר. אני בטוח שדני יהיה סופר מצליח בליגה הזו. ברור שאני מכיר אותו יותר מאשר את ים, אבל גם ממנו התרשמתי מאוד, הוא מוסר נהדר ושולט נפלא בגוף שלו. בבוסטון לא יהיה לו פשוט לקבל דקות משחק, אבל ברור שיגיע זמנו. לדעתי לדני בוושינגטון יהיה תפקיד מיידי ומשמעותי. אני חושב שברור שהוא צריך להשתפר, לחזק את הגוף שלו, לגדול, אבל אני אוהב אותו ואני בטוח שהוא יהפוך לשחקן NBA טוב מאוד. יש לו מאמן נהדר, סקוט ברוקס, חבר טוב שלי ולדעתי הם יעשו איתו עבודה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully