וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג ההודיה חצה את טקסס: יוסטון ניצחה בדטרויט, דאלאס הפסידה לוושינגטון

דשון ווטסון זרק לארבעה טאצ'דאונים והוביל את הטקסאנס לניצחון שני בארבעה ימים, 25:41 על הליונס החלשים. פוטבול טים הביסה את הקאובויס בדאלאס 16:41 ועשתה צעד לכיוון הפלייאוף

שחקן יוסטון טקסאנס דשון ווטסון. Paul Sancya, AP
נכנס לזון. דשון ווטסון/AP, Paul Sancya

משחקי חג ההודיה התקיימו ביום חמישי כמיטב המסורת בדטרויט ובדאלאס. יוסטון, שפתחה חלש, הגיעה לעיר המכוניות ועברה בקלות את הליונס 25:41. הקאובויס, שניצחו במינסוטה, קיוו להמשיך את המומנטום, אבל הובסו בבית 41:16 על ידי וושינגטון. פוטבול טים, על ארבעת ניצחונותיה, כבשו את ראשות ה-NFC מזרח המביך.

דטרויט (7:4) - יוסטון (7:4) 41:25

אחרי הניצחון ביום ראשון על ניו אינגלנד, הטקסאנס קיוו לבוא לדטרויט וליצור מומנטום, וזה בדיוק מה שהם עשו. דשון ווטסון המצוין זרק ל-318 יארד וארבעה טאצ'דאונים, ולאחר פתיחה צמודה ויתרון 13:14 לדטרויט, יוסטון פתחה בריצת 3:28 והרגה טוטאלית את המשחק. לטקסאנס אין סיכוי להגיע לפלייאוף, אבל אחרי פתיחת העונה המזוויעה תחת ביל אובריאן הם בהחלט נראים טוב יותר עם רומיאו קרנל על ההגה. 171יארד ושני טאצ'דאונים באוויר לוויל פולר, שקטף בסך הכול שש מסירות מווטסון והוציא מהן את המיטב. 295 יארד, טאצ'דאון ואיבוד למתיו סטאפורד בדטרויט, אדריאן פיטרסון עם 55 יארד ושתי כניסות לאנדזון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

דאלאס (8:3) - וושינגטון (7:4) 41:16

גם אלכס סמית' וקבוצת כדורגל יצרו מומנטום טוב, רק שבניגוד ליוסטון שעושה את זה בשביל ההרגשה, הם יכולים למצוא את עצמם בטעות בפלייאוף. הניצחון הרביעי בסך הכול של וושינגטון העונה מעלה אותה למקום הראשון ב-NFC מזרח. דאלאס המאכזבת, שקצרה ניצחון יפה במינסוטה, חזרה לממדיה ולמחדליה הרגילים.

לאחר שלושה רבעים צמודים, שהסתיימו ביתרון 16:20 לוושינגטון, אנטוניו גיבסון פתח מבערים. הוא חדר ברבע הרביעי פעמיים לאנדזון, שהתווספו לטאצ'דאון שרשם קודם לכן, וסיים עם 115 יארד. דאלאס נשברה לחלוטין ופוטבול טים שייטה לניצחון. 149 יארד, טאצ'דאון ואיבוד לאלכס סמית' בצד המנצח, 215 יארד, טאצ'דאון ואיבוד לאנדי דלטון המפסיד, שיותר ממחצית היארדים שלו (112) והטאצ'דאון הלכו לאמארי קופר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully