וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד נסחטת: המחשבים נפרצו על ידי האקרים, "המועדון מוחזק כבן ערובה"

עברייני סיבר השתלטו על המחשבים של המועדון ודורשים כופר על מנת לשחררו. החשש: מחזיקים במידע רגיש על המועדון, השחקנים והאוהדים

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ווסט ברומיץ' 0:1/ספורט 1

עברייני סייבר מנסים לסחוט את מנצ'סטר יונייטד, כך מדווחים הלילה (חמישי) באנגליה. על פי "דיילי מייל", עבריינים הודיעו להנהלה שהם השתלטו על המחשבים של המועדון ומחזיקים אותו כ"בן ערובה" כשהם דורשים מיליוני ליש"ט ככופר לפני שישחררו אותו.

יונייטד הביאה צוות של מומחים טכניים משלה על מנת לסייע במצב הקשה שאליו היא נקלעה, אחרי שהתבשר לה על המשימה לפני כשבוע. אך עם זאת, הם לא הצליחו בינתיים למצוא פתרון, וההאקרים עדיין מאיימים על מנצ'סטר יונייטד והנהלתה, כשגם מרכז הסייבר הלאומי באנגליה התגייס לעזור למועדון.

אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד עם פרד. רויטרס
כאילו אין לו מספיק בעיות. סולשיאר/רויטרס

"הקריסה המביכה באבטחה של אחד המועדונים הגדולים היא הרבה יותר רצינית ממה שאנשים חשבו בתחילה", נכתב באנגליה, "המחשבים של המועדון הותקפו על ידי וירוס, והמועדון שוקל לשלם לאלה שמחזיקים אותו כבן ערובה, מחשש שיחשפו לציבור מידע רגיש מאוד על הנהלת המועדון ועל הכוכבים שלו".

לא ברור מי הם ההאקרים או כמה כסף הם דורשים, אבל מרכז הסייבר הלאומי באנגליה טוען כי בשנה שעברה מועדון בפרמיירליג נסחט ב-5 מיליון ליש"ט, ושההפסד הכי גדול למועדון ספורט מפשע סייבר הוא 4 מיליון ליש"ט. יונייטד גם עלולה לספוג קנס חמור אם הדאטה על האוהדים שלה ייחשף.

בקבוצה הבהירו שהפרשה לא פוגעת כלל וכלל בהכנות המקצועיות של השחקנים למשחקיהם הקרובים. משחק הבית הבא של הקבוצה יהיה ביום רביעי מול פריז סן ז'רמן בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully