וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל תל אביב: אדרי ואסייג על הקווים, בואטנג חוזר לסגל

27.11.2020 / 14:17

השניים ייכנסו לנעליו של ניר ברקוביץ', אדרי: "אני כאן בכל תפקיד שיצטרכו אותי". הגנאי צפוי להתחיל על הספסל, גוטליב יפתח (שבת, 19:50, ספורט1)

מחזור 8הסתיים28/11/2020
בני יהודה תל-אביב
  • גאדיר (74)
0
    הפועל תל אביב
    צפו בתקציר ה-1:2 של הפועל חיפה על בני יהודה/ספורט 1

    בני יהודה

    לאחר פיטוריו של ניר ברקוביץ', כפיר אדרי ויעקב אסייג יעמדו לפחות זמנית על הקווים של בני יהודה. אדרי אמר לקראת המפגש מחר מול הפועל תל אביב: "אני נמצא במועדון כבר 12 שנים, זה התחיל כשחקן ונמשך בתפקיד מנכ"ל המועדון. בשורה התחתונה אני כאן בשביל בני יהודה בכל תפקיד שיצטרכו אותי. כמובן שיש לי צוות שעוזר, עם אנשים שבני יהודה יקרה להם כמו יעקב אסייג, איציק עזוז ואבנר עיני. המטרה היחידה כרגע היא המשחק מול הפועל תל אביב מחר. אני חושב שהעונה הזו כבר הוכיחה שמדובר בליגה שיוויונית וביום נתון כל קבוצה יכולה לנצח. חשוב לנו ליצור יציבות וזה מתחיל מהעבודה היומיומית במועדון. כל אימון וכל אסיפה. אם נעשה את הדברים נכון ובצורה חכמה אז גם התוצאות יגיעו. נכון שיש לנו מספר שחקנים פצועים, אבל נבנה כאן סגל טוב העונה, אני מאמין שנחזור להראות את היכולת האמיתית שלנו בתקופה הקרובה".

    מנהל בני יהודה כפיר אדרי עם הבעלים ברק אברמוב. קובי אליהו
    שוב על הקווים. אדרי לצד אברמוב/קובי אליהו

    הפועל תל אביב

    עמנואל בואטנג קיבל אישור לצאת מהבידוד וייכלל בסגל. אדי גוטליב צפוי לחזור ל-11 לאחר הרחקה. "היה מאכזב מאוד ומתסכל משחק שני ברציפות להיות יותר טובים מהיריבה ולא לקחת את מלוא הנקודות", אמר ניר קלינגר. "זה קצת תסכל אותנו, אבל אנחנו עם הפנים קדימה. אמרתי לשחקנים שאני מאוד מרוצה מהגישה שלהם ומהמחויבות שלהם לקבוצה. היכולת החלק הקדמי תלך ותשתפר, אני בטוח בכך. פנינו קדימה. יש לנו משחק קשה, שיוויוני ונצטרך לדעת להיות חזקים מנטלית כדי לקחת את הנקודות".

    במועדון האדום קיימו היום טורניר "פועלים לשוויון" בשיתוף קבוצת הנשים של המועדון וקבוצת הפועל "שווים" תל אביב, בין היתר בנוכחותם של הבעלים בועז תושב, מנכ"לית המועדון אודליה פרידמן והמנהל המקצועי של מחלקת הנוער, שאף נוטל חלק פעיל בקבוצת הפועל "שווים", עומר בוקסנבוים.

    sheen-shitof

    במבצע מיוחד

    הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

    בשיתוף נומייר פלוס
    משחק הראווה של הפועל תל אביב. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
    פועלים לשוויון/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

    טריוויה

    * חמשת מפגשי הליגה האחרונים היו בשליטת הפועל תל אביב, שניצחה שלוש פעמים לצד שתי תוצאות תיקו.

    * בני יהודה לא ניצחה את הפועל תל אביב במשחק בית מאז דצמבר 2012, כשאדם הרפקה וסארי פלאח קבעו 1:2 מול שער מצמק של עדן שרם.

    * הפועל תל אביב ברצף של חמישה הפסדי חוץ (שניים העונה ושלושה בפלייאוף העליון בעונה הקודמת) שבמהלכם כבשה רק פעם אחת. זה רצף הפסדי החוץ הכי ארוך שלה מאז אמצע עונת 2004/05, אז נוצחה שש פעמים כאורחת עם שער זכות בודד.

    * ניר קלינגר ניצח בשלושת המפגשים האחרונים שלו עם בני יהודה, ועשה את זה כמאמן של שלוש קבוצות שונות: 1:2 בבית עם הפועל חיפה, 0:2 בחוץ עם בית"ר ירושלים ו-1:2 בחוץ עם הפועל תל אביב.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: שניר לוי
    אצטדיון: בלומפילד

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully