וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הפועל כפר סבא ניצחה את האלופה הפועל מטה אשר/עכו

המארחת ניצלה את הסגל החסר של האלופה וניצחה 0:3 במערכות. היא עדיין מושלמת בפסגת הליגה וטרם שמטה מערכה העונה

שחקני הפועל כפר סבא כדורעף. איגוד הכדורעף, אתר רשמי
שוב ללא בעיות. שחקני הפועל כפר סבא/אתר רשמי, איגוד הכדורעף

הפועל כפר סבא המשיכה הערב (חמישי) את פתיחת העונה הטובה שלה בליגת הכדורעף, כשהפעם ניצחה בקלות 0:3 את האלופה הפועל מטה אשר/עכו. היה זה ניצחון רביעי של הכפר סבאים, שעדיין לא איבדו מערכה אחת העונה.

מטה אשר הגיעה ללא אלכס אוסוקין, עומר אריאל וסטס ניביאססקי, ובמערכה הראשונה הייתה בתמונה עם 14:14, לפני שכפר סבא ברחה וניצחה 19:25. צעירי מטה אשר הפגינו יכולת טובה במערכה השנייה והובילו בפתיחתה, אבל סבה דבש הוביל את כפר סבא ליתרון וניצחון 18:25. הסיפור חזר על עצמו במערכה השלישית עם יתרון 7:10 של האורחת, אבל שוב כפר סבא העלתה הילוך וסגרה עניין עם 22:25 ו-0:3 במערכות.

שגיא ברעם, מאמן הפועל כפר סבא: "סך הכול משחק שלא התעלה לרמה גבוהה. ציפיתי מהקבוצה לשחק יותר מסודר ויותר אחראי בעיקר בכל הקשור למשחק הסרב שלנו. סיימנו עם 13 טעויות מבלי לקחת הרבה מאוד סיכונים וזה משהו שנצטרך לתקן בעתיד. ניקח בעיקר את התוצאה ונמשיך הלאה לעבוד על השישייה הראשונה בתקווה שסיימנו את סאגת השחקנים שחיוביים לקורונה. אין לי ספק שהעתיד מבחינת המפגש בין שתי הקבוצות ייראה אחרת - כשמטה אשר ישחקו בהרכב מלא, הסיפור יהיה שונה לחלוטין".

נועם כץ, מאמן הפועל מטה אשר/עכו: "כל הכבוד לשחקנים הצעירים שלנו שנתנו את הכול. מקווה שהפצועים יחזרו מהר ונוכל לתת לכפר סבא ולקבוצות האחרות מאבק בהמשך העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully