וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בית"ר תל אביב בת ים ניצחה 0:3 את נס ציונה, עפולה הפתיעה את הפועל רמת גן

שער של דודו ביטון סידר 0:1 והפתעה בעפולה, ישראל ראש החמיץ פנדל. נוף הגליל הביסה 1:5 את כפר שלם. הפועל ראשון לציון ניצחה

תקציר: הפועל חדרה - בני סכנין 0:4/ספורט 1

המחזור ה-11 בליגה הלאומית נערך היום (שישי) עם שבעה משחקים. הפועל עפולה הפתיעה את הפועל רמת גן עם 0:1 משער של דודו ביטון. הפועל נוף הגליל הביסה כצפוי 1:5 את הפועל כפר שלם. בית"ר תל אביב בת ים ניצחה 0:3 את סקציה נס ציונה והפועל ראשון לציון גברה 0:2 על אחי נצרת. הפועל פתח תקוה שוב אכזבה עם 0:0 ביתי מול הפועל עכו.

משחק אחד שלא ייערך היום הוא זה שאמור היה להפגיש את מ.ס. כפר קאסם עם הפועל רעננה, לאחר שמשרד הבריאות החליט להפסיק את פעילותה של כפר קאסם בשל שמונה חולי קורונה שהתגלו במועדון - השחקנים חליל פריג, עמיד מחאגנה, יזן נסאר, אחמד טהה, בדיר חאמד, איתי אלקסלסי, עוז פרץ, ומנהל הקבוצה מורסי בדיר. יתר אנשי המועדון נכנסו לבידוד ובתחילת השבוע יעברו בדיקות נוספות שיקבעו את המשך פעילות הקבוצה. עד אז, הוחלט לדחות גם את משחקה הבאה של כפר קאסם - ביום שלישי הבא מול אום אל פאחם.

שחקני בית"ר תל אביב בת ים. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
שחקני בית"ר תל אביב בת ים עם סיבה למסיבה/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

הפועל עפולה - הפועל רמת גן 0:1

על הנייר, האורדונים היו פייבוריטים ברורים, אבל כשיש למארחת את דודו ביטון בכושר טוב, אז היא לא באמת אנדרדוג נגד רוב הקבוצות בליגה הלאומית. עפולה עלתה ליתרון בדקה ה-48 עם שער יפהפה של ביטון, ששוב הזכיר שיש לו איכויות שגדולות על הליגה הזו. החלוץ הוותיק קיבל כדור על החזה, הסתובב ובעט נהדר מהאוויר תוך כדי סיבוב את ה-0:1. מי שיצא מאוכזב במיוחד מהמשחק הוא מן הסתם ישראל ראש, שהחמיץ פנדל בדקה ה-15.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן הפועל עפולה, דודו ביטון. ברני ארדוב
שער גדול שלו סידר לעפולה ניצחון מפתיע. דודו ביטון/ברני ארדוב

הפועל נוף הגליל - הפועל כפר שלם 1:5

כצפוי, המשחק בין שתי הקבוצות לא סיפק איזשהו פייט מרשים והבדלי הרמות ניכרו. אלי בלילתי העלה את הפועל נוף הגליל ליתרון כבר בדקה הרביעית ומתאוס לימה קרוז הוסיף עוד אחד בדקה ה-18. הפועל נוף הגליל כבשה אחד נוסף בדקה ה-71 וקבעה 0:3 עם שער יפה של עודד צ'קול, שבעט מצד ימין עם רגל שמאל אל הפינה הרחוקה. ג'ניה (יונתן) ברקמן הוסיף עוד אחד בנגיחה קלילה בדקה ה-75 אחרי קרן וזה 0:4. צ'קול השלים צמד בדקה ה-83 עם בעיטה יפה מצד שמאל אל החיבורים הרחוקים וזה 0:5. בזכות הניצחון, עלתה נוף הגליל אל המקום הראשון עם 21 נקודות, כפר שלם החלשה נותרה אחרונה עם שש נקודות בלבד. מייקל אולהה קצת הקטין את ההשפלה בדקה ה-84 עם שער יפה, 1:5.

ג'ניה ברקמן שחקן הפועל נוף הגליל. לילך וייס רוזנברג
טיול קליל לפני שבת. ברקמן/לילך וייס רוזנברג

הפועל ראשון לציון - מכבי אחי נצרת 0:2

אחרי ארבע תוצאות תיקו ברציפות, הצליחו הכתומים לחזור לנצח ולשפר את מאזנם ל-17 נקודות בפתיחת עונה מרשימה מאוד. בדקה השמינית המארחת כבשה את הראשון. יגיל אוחנה השתלט על כדור ברחבה וסיים מצוין מול גד עמוס כדי לקבוע 0:1. שתי דקות לאחר מכן קיבל אורי זוהר כדור רוחב לבדו מול השוער והמשיך בקלות פנימה את ה-0:2. אחי נצרת נותרה עם 14 נקודות.

שחקני בית"ר תל אביב בת ים. אודי ציטיאט, מערכת וואלה!
הצגה גדולה. שחקני בית"ר תל אביב בת ים/מערכת וואלה!, אודי ציטיאט

הפועל ניר רמת השרון - הפועל ירושלים 0:0

שתי הקבוצות לא הצליחו לפרוץ את השערים והפיקו 0:0 חסר עניין. שתיהן שיפרו את מזאנן ל-17 נקודות והן עדיין בחלק העליון של הטבלה.

בית"ר תל אביב בת ים - סקציה נס ציונה 0:3

המארחת עם מאזן ביתי נפלא של 13 מ-15 נקודות אפשריות עד כה באצטדיון בנס ציונה, בעוד הקבוצה של אורי גוטמן נעצרה אחרי שהשיגה 13 נקודות מ-15 הקודמות. אמיר ברקוביץ' העלה את המארחת ל-0:1 בדקה ה-27 ורוואן הומאן הכפיל בתום פעולה אישית יפה בדקה ה-68. יניב מזרחי הוסיף עוד אחד ממש לפני הסיום עם סימות יפה וזה 0:3. סהר תאג'י הותיר את האורחת, שהתארחה אצלה בבית, בעשרה שחקנים בדקה ה-55.

מסאי דגו מאמן הפועל פתח תקוה. לילך וייס רוזנברג
עוד אכזבה של הפועל פתח תקוה. דגו/לילך וייס רוזנברג

הפועל פתח תקוה - הפועל עכו 0:0

המלאבסים עם עוד תוצאה מאכזבת והיא עם 9 נקודות בלבד מ-33 אפשריות והיא ירדה אל המקום ה-14. הפועל עכו עם 13 נקודות.

הפועל אום אל פאחם - הפועל איכסל 2:1

הפסד נוסף לקבוצה של מוטי איוניר, שאיבדה יתרון אחרי שער של גאירה ג'וף (40). הפועל איכסל איזנה בדקה ה-46 אחרי שאביטן הגביה מימין וג'וליו סזאר נגח מול שער ריק פנימה את ה-1:1. האורחת קיבלה פנדל כעבור דקה אחרי עבירה ברחבה וטימור אביטן בעט מדויק לפינה כדי לקבוע 1:2. ג'וליו סזאר קיבל הזדמנות לכבוש עוד אחד בדקה ה-65, אבל בעט לא מספיק טוב והשוער תומר ליטבינוב בלם אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully