וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגיוני שדני אבדיה יקבל דקות בוושינגטון כבר מהרגע הראשון"

פרד כץ, עיתונאי בכיר המסקר את הוויזארדס, דיבר על הרוקי: "הוא בהחלט יכול להיות אחד מעשרת הרוקיז הבולטים של העונה. מאמין שהוא יילחם עם בונגה על מקום בחמישייה"

דני אבדיה במחנה האימונים באטלנטה/מתוך אינסטגרם

האם דני אבדיה יצליח בוושינגטון וויזארדס? האם הוא יהיה שחקן חמישייה כבר מהרגע הראשון? האם מדובר בגניבה עבור הוויזארדס או ששאר הקבוצות שבחרו לפני כן ידעו מה הן עושות? סימני שאלה רבים מרחפים מעל ההצטרפות של אבדיה לוושינגטון, כשגם אוהדי הקבוצה לא יודעים למה לצפות. מי שניסה לענות על אותן שאלות הוא פרד כץ, אחד העיתונאים הבכירים שמסקרים את הקבוצה בארצות הברית.

"אם אבדיה בשל לקבל דקות כבר במשחק הראשון? זה בהחלט אפשרי", אמר כץ, המסקר את הוויזארדס עבור ה"אתלטיק". "אם הוא יכול להיבחר למשחק הרוקיז בתום העונה? בהחלט, הוא צריך קודם לקבל דקות ואם זה יקרה, הוא בהחלט יכול להיות אחד מעשרת הרוקיז הבולטים של העונה".

כץ נשאל על העובדה שהמאמן סקוט ברוקס לא נוהג להעניק דקות רבות לצעירים, פרט לרוקי רוי האצ'ימורה, שזכה העונה לדקות משחק רבות. "כשרוי הגיע, הייתי משוכנע שהוא יהיה עוד שחקן רוטציה, אבל הוא פתח בחמישייה כבר במשחקו הראשון בקבוצה. לכן, אני מניח שדני גם כן יקבל דקות כבר מהרגע הראשון. זה הגיוני. אני לא יודע כמה דקות, אבל אני כן יודע שאין לוויזארדס שחקני כנף אמיתיים כמו דני. אייזק בונגה עשוי להיות זה שיפתח בעמדה מספר שלוש במשחקים הראשונים, אבל לאבדיה בהחלט תהיה הזדמנות להילחם מולו על מקום בחמישייה".

דני אבדיה. וושינגטון וויזארדס, אתר רשמי
בעקבות האצ׳ימורה? אבדיה/אתר רשמי, וושינגטון וויזארדס

לסיום, נשאל כץ על כך שאבדיה נבחר במקום ה-9 למרות התחזיות המוקדמות, לפיהן הוא היה מיועד להיבחר בחמישייה הראשונה. "ראשית, אני חושב שוושינגטון עשתה בחירה מצוינת. דיברתי עם אנשים שלא ממש החזיקו ממנו, ואפילו הם טענו שזו בחירה מעולה למקום 9. אותם אנשים פשוט לא סברו שהוא מתאים לטופ 5".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully