וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר שמידט: "ערן זהבי עדיין רחוק משיאו, אני משוכנע שהוא יצליח גם באיינדהובן"

מאמנו של הכוכב בפ.ס.וו יצא להגנתו אחרי הביקורות הרבות ("יודעים כמה הוא מסוכן ולמה הוא מסוגל"), אך הוסיף: "אין ספק שאנחנו יכולים לקבל החלטות טובות יותר בהתקפה"

תקציר: צפו ב-1:1 של פ.ס.וו מול טוונטה ובהחמצת הפנדל של ערן זהבי/ספורט 1

אחרי הפנדל שהחמיץ מול טוונטה, ולאחר שטרם הצליח לכבוש שער שדה בליגה ההולנדית, כוכב פ.ס.וו איינדהובן, ערן זהבי, ספג ביקורות מכל עבר - מהתקשורת המקומית, מעיתונאים בכירים, מאוהדי הקבוצה ועוד. אלא שיש גם כאלו שיצאו להגנתו, וביניהם מאמנו רוג'ר שמידט.

"ערן כבר הוכיח בעבר שהוא יכול לסיים התקפות עם כדור ברשת", אמר שמידט. "אנחנו יודעים למה הוא מסוגל ואני משוכנע שהוא יכול לעשות את אותו הדבר גם באיינדהובן. לא כל שחקן פותח פרק בקבוצה חדשה ברגל ימין. ערן הגיע אלינו, אבל לא יכול היה לשחק במשך תקופה. הוא טס לא מעט, ייצג את נבחרתו ונאלץ להתמודד גם עם קורונה. אני משוכנע שהוא עדיין רחוק משיאו. אני לא רוצה לתרץ, אבל הקורונה פגעה בלא מעט משחקני הקבוצה שלנו".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן עם דונייל מאלן. GettyImages
זוכה להגנה ממאמנו. זהבי/GettyImages

בהולנד מתחו ביקורת על החלק ההתקפי של איינדהובן, שלא משתף פעולה. "אין ספק שאנחנו יכולים לקבל החלטות טובות יותר בחלק הקדמי", התייחס שמידט לנושא. "יש לנו שחקנים עם ניסיון התקפי רב וזה צריך לבוא לידי ביטוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully