וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בגלישה: ספיצ'קוב עלתה למקום השני, יואב כהן ממשיך להוליך

יום מצוין למשלחת הישראלית בפורטוגל: כהן סיים במקומות 2, 5 ו-4 ועדיין ראשון, יואב עומר טיפס למקום השני עם מקבץ של מקומות 3, 17 ו-3, צוברי חמישי. בנשים: דריהן רק במקום ה-12, ספיצ'קוב מתקרבת להבטחת המקום בטוקיו

יואב כהן גולש ישראלי. איגוד השיט, אתר רשמי
עוד יום נהדר. יואב כהן/אתר רשמי, איגוד השיט

יומה השני של אליפות אירופה בגלישה בדגם ניל פרייד, שהתאפיין היום (רביעי) בתנאי סערה של גשם ורוח עזה בעוצמה של 14 עד 20 קשר היה מצוין עבור המשלחת הישראלית בפורטוגל. אצל הנשים, קטי ספיצ'קוב התקרבה להבטחת הכרטיס לאולימפיאדה כשעלתה למקום השני הכללי עם 17 נקודות חובה בלבד, לאחר שסיימה את המקצים של היום במקומות 2, 2 ו-5.

ספיצ'קוב פתחה פער מיריבתה על המקום בטוקיו - נוי דריהן, שנמצאת במקום ה-12 אחרי שסיימה במקומות 4, 8 ו-15. מאיה מוריס מדורגת במקום השביעי אחרי שסיימה 17, 4 ו-8, ונגה גלר מדורגת 14 אחרי מקבץ של מקומות 25, 14 ו-10.

בין הגברים שני המוליכים בדירוג הכללי הם ישראלים. יואב כהן שמר על הפסגה אחרי שסיים במקומות 2, 5 ו-4, ולזכותו 15 נקודות שליליות, כשאחריו מדורג יואב עומר עם 26 נקודות אחרי שסיים 3, 17 ו-3. שחר צוברי זינק למקום החמישי אחרי שסיים במקומות 11, 10 ו-2. תום ראובני מדורג שמיני אחרי שסיים 9, 3 ו-6, ואופק אלימלך במקום ה-12 אחרי מקבץ של מקומות 22, 13 ו-22.

קטי ספיצ'קוב גולשת ישראלית. איגוד השיט, אתר רשמי
קרובה לטוקיו. קטי ספיצ'קוב/אתר רשמי, איגוד השיט

גם מחר ומחרתיים צפויים להתקיים שלושה שיוטים, ובשבת שיוט המדליות הנועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully