וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.וו מחפשת מחליף לערן זהבי? "כולם מנסים להפוך אותו לפלופ עכשיו"

בטורקיה דיווחו שחלוץ בשיקטאש על הכוונת של איינדהובן שמאוכזבת מהישראלי. הפרשנים ההולנדים רוצים לתת לו צ'אנס לתקן את הרושם

תקציר: צפו ב-1:1 של פ.ס.וו מול טוונטה ובהחמצת הפנדל של ערן זהבי/ספורט 1

הלחץ על ערן זהבי גובר. אחרי שהחמיץ פנדל שעלה באיבוד נקודות מול טוונטה, נותר ללא שער שדה בליגה ההולנדית וספג אש מהפרשנים והעיתונאים המקומיים, כוכב נבחרת ישראל קם הבוקר (רביעי) לשמועות מדאיגות חדשות: לפי דיווח בטורקיה, פ.ס.וו לא מרוצה מהתפוקה שלו ושוקלת למצוא לו מחליף בחלון ההעברות בינואר.

אחד השחקנים שסומנו כביכול על ידי פ.ס.וו הוא החלוץ הקנדי סייל לרין, שמככב בבשיקטאש. לפי הדיווח, הקבוצה של זהבי מוכנה להשקיע בחלוץ בן ה-25 כשמונה מיליון יורו, ושמה אותו בראש רשימת המועמדים להחליף את הישראלי.

כך או כך, בתקשורת ההולנדית ממשיכים לנתח את הבעיות בהתקפה של פ.ס.וו, ובפרט את היכולת המאכזבת של זהבי. שחקן העבר יורי מולדר אמר אמש ש"זהבי מאוד רוצה לכבוש, ובתור חלוץ זה תמיד דבר טוב. אף מאמן לא צריך למנוע ממנו את הרעב לכיבושים. מצד שני, אף פעם לא כדאי שזה יחצה את הגבול ויהפוך מרעב לאנוכיות".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Soccrates Images, GettyImages
פ.ס.וו כבר מוותרת? זהבי/GettyImages, Soccrates Images

מולדר הוסיף: "זהבי מסוגל להיות מכונת כיבושים. הוא יודע לכבוש שערים. אבל הוא נמצא בגיל ובמעמד אחר מרוב השחקנים, וזה גורם לו לחשוב שהוא השחקן מספר 1 על המגרש. רכשו אותו בהרבה כסף, יש עליו המון ציפיות והוא גם מצפה מעצמו להרבה. אני יכול להבין את המקום שהוא נמצא בו. לפעמים אתה כל כך רוצה לכבוש, שאתה מנסה למצוא את השער בצורה מוגזמת ושחקנים אחרים מתחילים לחשוב: הוא לא מספק את הסחורה".

לטענתו של מולדר, מאמן פ.ס.וו רוג'ר שמידט לא צריך להתערב בצורה מוגזמת ולגרום לחלוצים שלו לאבד את הביטחון. "כולם בקבוצה מבינים שהם צריכים להשתפר ליד השער. בתור מאמן, לא הייתי עושה יותר מדי. כל מה שהוא יעשה עכשיו, רק יכול לפגוע בביטחון של שחקני ההתקפה שלו".

גם הפרשן ושחקן העבר אד דה מוס אמר שלא צריך להספיד את זהבי. "כולם מנסים להפוך אותו לפלופ עכשיו, אבל אני לא חלק מזה", אמר. "בטווח הארוך, זהבי יהיה חלוץ מצוין עבור פ.ס.וו. הוא מלא בשאיפות וברצון להוכיח את עצמו, הוא רוצה להראות לישראלים שגם בגילו, הוא עדיין עומד בקצב של כיבוש השערים שהוא רגיל אליו".

דה מוס הוסיף: "ברור שזהבי לא בכושר הכי טוב שיש, אבל יש לו איכויות. נכון לעכשיו, הציפיות הגבוהות ממנו קצת פוגעות לו בביטחון".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully