וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס התייחס לראשונה להשעיית ז'וזואה: "עבר עבירת משמעת מאוד קשה"

עודכן לאחרונה: 25.11.2020 / 21:00

מאמן הפועל באר שבע דיבר לקראת המשחק מול באייר לברקוזן בליגה האירופית (ה', 22:00, ספורט 2). מלי, חטואל וסלליך צפויים לפתוח

מחזור 4הסתיים26/11/2020
לברקוזן
  • שיק (29)
  • ביילי (48)
  • דמירביי (77)
  • אלריו (80)
1:4
  • (58) שבירו
הפועל באר שבע
תקציר ה-4:2 של הפועל באר שבע מול באייר לברקוזן/ספורט 1

בצל פרשת ז'וזואה, הפועל באר שבע תתארח מחר (חמישי, 22:00, ספורט 2) אצל באייר לברקוזן למשחק במסגרת המחזור הרביעי בבית ג' של הליגה האירופית. יוסי אבוקסיס כבר אמר ביום שבת ש"זה משחק שתלוי הרבה יותר ביריבה מאשר בנו" ונדמה שבימים האחרונים שמחזיקת הגביע מרוכזת בעיקר במאמצים לצאת מהמשבר בליגה ופחות במשחק בגרמניה.

מלבד ז'וזואה, לבאר שבע יחסרו גם רמזי ספורי, אלטון אקולטסה ומיגל ויטור הפצועים. סינטאיהו סלליך אמור לשוב להרכב וייתכן שגם איתמר שבירו יפתח, אבל כאב הראש העיקרי של אבוקסיס נוגע לחוליית ההגנה, שם קשה מאוד למצוא מחליף לקפטן. אחרי התצוגה החלשה של החלק האחורי בהפסד למ.ס. אשדוד בסוף השבוע, המאמן יצטרך למצוא פתרונות נגד חוד מאיים.

בינתיים, הפועל באר שבע נקנסה ב-5,000 שקלים לאחר הסדר טיעון עם תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף, בשל העובדה שכמה משחקני הספסל לא עטו מסיכות למרות מספר פניות אליהם.

במסיבת העיתונאים אמר יוסי אבוקסיס: "אנחנו מגיעים למגרש מאוד קשה ולא משנה באיזה כושר אנחנו. נצטרך להיות בשיאנו הגנתית ולדעת לצאת למתפרצות. בכל משחק ליגה הם כובשים ולא סתם הם קבוצת צמרת בבונדסליגה. מבחינתי המשחק הזה יכול להוציא אותנו לדרך חדשה.אני חושב שנבוא מוכנים. נצטרך לדעת לנטרל חלק התקפי ולנסות לנצל מתפרצות".

אבוקסיס התייחס לראשונה להשעייתו של ז'וזואה: "הוא עבר עבירת משמעת מאוד קשה באימון. בעקבות זאת החלטתי שלא יטוס וקיבלתי גיבוי מלא לכך מאסי רחמים המנכ"ל. נגיע לארץ ונתעסק בעניין הזה. עכשיו אנחנו עסוקים במשחק של מחר".

המגן שון גולדברג: "ראינו כמה לברקוזן קבוצה טובה במשחק נגדם בארץ. עמדנו טוב ושיחקנו טוב וקיבלנו ארבעה שערים. הם קבוצת הגנה מצויינת. עשינו את ההכנות הכי טובות ונשתדל לעשות את המקסימום".
על החשש שבאר שבע תובס כפי שקרה לה מול ברצלונה: "לא צריך להתעסק בתוצאות מהעבר. היו גם תוצאות אחרות. ניצחנו לא מזמן את פראג 1:3. יש כאן קבוצה טובה. אנחנו מחוברים ומגובשים. אני רוצה לבוא חיובי ולא שלילי".

פטר בוס מאמן באייר לברקוזן. אתר באייר לברקוזן, אתר רשמי
הקבוצה שלו זקוקה לנקודות. בוס/אתר רשמי, אתר באייר לברקוזן

לאון ביילי הג'מייקני, שכבש צמד במשחק בישראל, אמר לקראת המשחק: "המשחק הזה חשוב מאוד, לי, לקבוצה, לאוהדים. אני מצפה למשחק אינטנסיבי וטוב". פטר בוס אמר: "הבית שלנו צמוד מאוד. כל ארבע הקבוצות כבר ניצחו וצמודות אחת לשנייה. אם ננצח מחר, ואנחנו חייבים לעשות את זה בבית, נעשה צעד חשוב קדימה".

בדומה להפועל באר שבע, גם באייר לברקוזן תציב הרכב שמבוסס על לא מעט מחליפים, אם כי הבדלי הרמות מובהקים וברורים. פטר בוס יערוך לא מעט שינויים ביחס להרכב שפתח בליגה נגד ארמיניה בילפלד, חלקם כפויים. בחוליית ההגנה, התאומים בנדר שוב פצועים ומי שיחליפו אותם אמורים להיות טין ידבאי ואלכסנדר דראגוביץ', שפתח גם במשחק בישראל. וונדל ימשיך לקבל את חולצת ההרכב באירופה ויפתח בעמדת המגן השמאלי, כאשר דיילי סינקגראבן יקבל מנוחה.

קארים בלראבי בסגל אחרי שאופ"א קיצצה את עונש ההשעייה שלו והוא עשוי לפתוח, כאשר גם פטריק שיק בתמונה ולוקאס אלאריו עשוי לקבל מנוחה. קרם דמירבאי שנגד ארמיניה בילפלד נכנס רק כמחליף, מועמד לתפוס את מקומו של יוליאן באומגרטלינגר במרכז המגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully