וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: הגארד הקולומביאני בריאן אנגולה סיכם עד לתום העונה

25.11.2020 / 23:53

אנגולה שהצטיין במדי אוסטנד בשנה שעברה ונחתך לאחרונה מפרטיזן בלגרד, ייכנס לנעליו של דביון ברי בקבוצה של בראד גרינברג

דני אבדיה במחנה האימונים באטלנטה/מתוך אינסטגרם

עירוני נס ציונה סיכמה היום (רביעי) את תנאיו של הגארד הקולומביאני בריאן אנגולה שצפוי לחתום בקבוצה ולחזק אותה עד לסיום העונה. אנגולה מגיע לקבוצה במקומו של דביון ברי ששוחרר ויהיה שחקן החיזוק השני שמגיע במהלך הפגרה לאחר שג'רום מיינסה חתם במועדון בתחילת השבוע.

אנגולה (26, 1.98) הגיע לארצות הברית בגיל צעיר והיה אחד משחקני הג'וניור קולג' הטובים במדינה בשנת 2016. ההצלחה שלו סידרה לו הזדמנות בפלורידה סטייט, והוא היה בין השחקנים הטובים במכללה שהגיעה בשנת 2018 עד לאליט 8 של טורניר המכללות. אחרי ששיחק במדי אורלנדו מג'יק בליגת הקיץ בשנת 2018 הוא קיבל חוזה למחנה האימון של הקבוצה אך נחתך והעביר את רוב עונת הרוקי שלו בקבוצת הפיתוח של אורלנדו, לייקלנד מג'יק.

בריאן אנגולה במדי מכללת פלורידה סטייט. AP
בדרך לישראל. אנגולה/AP

באפריל 2019, אחרי סיום עונת הג'י ליג, עבר אנגולה לאוסטנד הבלגית וכעבור חודשיים הוביל את הקבוצה לזכייה באליפות בלגיה ,כשהוא נבחר למצטיין של סדרת הגמר עם 13.5 נקודות ו-4.2 ריבאונדים למשחק. גם את העונה שלאחר מכן פתח באוסטנד אך עבר בפברואר פרטיזן בלגרד, בה הספיק לשחק שני משחקים בליגה האדריאטית לפני פרוץ הקורונה. את העונה הנוכחית פתח בפרטיזן, אך לא הרשים ונחתך בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully