וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובר לרוסיה: איגור קולשוב חתם באוניקס קאזאן

25.11.2020 / 11:21

הקלע (26, 1.96) ששיחק בעונה שעברה בעירוני נהריה קיבל אישור לייצג את נבחרת רוסיה ולהיחשב כמקומי ויחזק את קבוצת היורוקאפ בעלת השאיפות הגבוהות בה משחקים בין היתר נייט וולטרס וג'ון הולאנד

גל מקל באימון בספרד/באדיבות גל מקל

איגור קולשוב חתם היום (רביעי) בקבוצה אוניקס קאזאן הרוסית, בה יוכל לשחק כשחקן מקומי לאחר שהגיעו האישורים עבורו מטעם פיב"א. קולשוב שקיבל אף אישור לייצג את נבחרת רוסיה צפוי להגיע לקאזאן בימים הקרובים ולחזק את הקבוצה שמשחקת ביורוקאפ.

קולשוב (26, 1.96) גדל במכבי ראשון לציון ויצא לארצות הברית בגיל צעיר שם שיחקו באוניברסיטת אריזונה סטייט, אוניברסיטת רייס ואוניברסיטת פלורידה לפני ששב לישראל בקיץ 2018. הפורוורד חזר לראשון לציון, אך לא השלים במדיה את עונת 2018/19 כשהוא מושאל להפועל חולון לסיום העונה. את העונה שעברה העביר במדי עירוני נהריה והגיע עמה עד לגמר גביע המדינה.

איגור קולשוב שחקן עירוני נהריה. דני מרון
יעד חדש. איגור קולשוב/דני מרון

קאזאן היא אחת הקבוצות הגדולות ברוסיה ואחת המועמדות לתפוס את אחד משני הכרטיסים מהיורוקאפ ליורוליג. את הקבוצה מדריך דמטיריס פריפיטיס היווני ובין היתר משחקים שם אקס מכבי תל אביב נייט וולטרס, אקס הפועל ירושלים ג'ון הולנד, אקס גלבוע/גליל ג'מאר סמית' והאמריקאים אייזיאה קאנן, ג'ון בראון וג'ורדן מורגן והיווני הוותיק קוסטאס קאיימקוגלו. אחרי שמונה משחקים בשלב הבתים ביורוקאפ הקבוצה הבטיחה את מקומה בסיבוב הבא עם חמישה ניצחונות ושלושה הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully