וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: ניר ברקוביץ' פוטר בעקבות התקרית עם לירן שטראובר

עודכן לאחרונה: 25.11.2020 / 17:55

המאמן סיים את דרכו אצל הזהובים אחרי ארבעה משחקים בלבד, יעקב אסייג וכפיר אדרי יהיו מאמנים זמניים עד שיימצא מחליף. "הוסבר לניר שמעשה כזה לא מקובל ולא תואם את ערכי המועדון", נמסר בהודעה

צפו בתקציר ה-1:2 של הפועל חיפה על בני יהודה/ספורט 1

בני יהודה הודיעה הערב (רביעי) על סיום דרכו של ניר ברקוביץ' וכתבה: "ניר ברקוביץ' סיים את דרכו כמאמן בני יהודה תל אביב. ההחלטה התקבלה בעקבות העימות בין ברקוביץ' ושחקן העבר והפרשן בהווה, לירן שטראובר, מיד בסיום המשחק מול הפועל חיפה. בסיומה של פגישה שהתקיימה היום (רביעי) הוסבר לניר שמעשה שכזה לא מקובל ולא תואם את ערכי המועדון ושלא נותרה ברירה פרט לסיום ההתקשרות עימו. אנו מאחלים לניר המון הצלחה בהמשך הדרך. את מקומו של ניר ברקוביץ' יתפסו יעקב אסייג וכפיר אדרי וזאת עד שתתקבל ההחלטה על זהות המאמן החדש".

הזהובים מנעו מברקוביץ' להעביר היום את אימון הבוקר של הקבוצה, אחרי ההפסד 2:1 להפועל חיפה שבסיומו התפרץ לעבר פרשן ערוץ הספורט לירן שטראובר. ברקוביץ' הגיע למתחם האימונים במטרה להעביר את האימון כרגיל, אבל הקבוצה הודיעה לו שהוא מושעה עד שייעשה בירור משמעתי. לפי הערכות, הקבוצה תודיע לו על סיום דרכו בקרוב. אתמול התברר כי מעבר לאירוע החריג אמש, הייתה בשבועיים האחרונים אכזבה מסוימת מההתנהלות במועדון ולמעשה מדובר בשרשרת של אירועים.

ניר ברקוביץ' מאמן הפועל אום אל פאחם. לילך וייס רוזנברג
יאבד את משרת חלומותיו? ניר ברקוביץ'/לילך וייס רוזנברג

עיקרי הדברים

  • בני יהודה פיטרה את ניר ברקוביץ' עד להודעה חדשה בעקבות התקרית עם לירן שטראובר
  • הזהובים מנעו מהמאמן להעביר את אימון הבוקר, למרות שהגיע כרגיל
  • שטראובר נשאר בהלם אחרי התקרית: "זה בא משום מקום. בהתחלה לא חשבתי שזה כוון כלפיי"
  • סתיו פיניש קיבל הרחקה משני משחקים

לירן שטראובר היה המום מכל האירוע אתמול. לכל מי ששאל אותו מה גרם לתגובה החריפה של ברקוביץ' כלפיו, שטראובר אמר: "לא יודע מה קרה כאן. באתי ללחוץ לו יד, הוא לא לחץ והמשיך הלאה, פתאום הוא הסתובב והתחיל לצעוק ולקלל משום מקום. בהתחלה חשבתי שזה בכלל לא מכוון אליי, פרשנתי משחק שלו בשבת בקרית שמונה וגם את המשחק היום ולא אמרתי עליו שום דבר יוצא דופן, להיפך, אפילו פירגנתי. אני לא שופט, מבחינתי זה היסטוריה, בני יהודה התקשרו להתנצל ושמתי את זה מאחוריי".

זאת לא התקרית הראשונה של ברקוביץ'. עברו הבעייתי כולל מספר תקריות בליגה הלאומית עם שופטים, אוהדים ואפילו עם אייל גולן, אותו כינה בעבר "פדופיל". המאמן דיבר לאחרונה על כך שעשה שינוי בהתנהלותו ובסביבתו מקווים כי מעבר לנזיפה, אברמוב יתן לו להמשיך לאמן את בני יהודה, מינוי אותו הגדיר המאמן כ"חלום שהתגשם".

סתיו פיניש שחקן בני יהודה. מאור אלקסלסי, מערכת וואלה!
ההתנצלות לא עזרה. סתיו פיניש/מערכת וואלה!, מאור אלקסלסי

סתיו פיניש קיבל הרחקה בפועל משני משחקים בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, לאחר שהואשם כי בכניסה למתחם חדרי ההלבשה ניגש אל עוזר השופט עומר ברבאירו ואמר: "שופטים של הזין שלי", כשאת הדברים שמע גם משקיף המשחק איציק כהן.

פיניש טען: "מה שהוא כתב לא נכון, בחיים לא אמרתי לשופט את המילים האלו. אמרתי אותם, אבל לא לשופט ואני מתחרט על המילים. אני יודע שזה לא בסדר, אני מתנצל".

(עדכון ראשון: 8:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully