וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקוביץ' קילל את הפרשן שטראובר: "יא אפס, אז**ן אותך". מעמדו התערער

אחרי ההפסד 2:1 להפועל חיפה, מאמן בני יהודה התפרץ כלפי הפרשן, שעזב את המקום. התקרית נרשמה בדו"ח המשקיף, אברמוב זעם, הנהלת הקבוצה התנצלה. סילבס על הניצחון: "סופר חשוב"

צפו בתקציר ה-1:2 של הפועל חיפה על בני יהודה/ספורט 1

תקרית לא שגרתית אירעה הערב (שלישי) בסיום המשחק בין הפועל חיפה לבני יהודה, שבו ניצחו החיפנים 1:2 ורשמו ניצחון שני רצוף. אחרי שריקת הסיום ניגש פרשן המשחק לירן שטראובר ללחוץ את ידו של ניר ברקוביץ', ומאמן בני יהודה התפרץ כלפיו בקללות "יא אפס, אני אז**ן אותך". שטראובר לא הבין מה פשר הקללות, ועזב את המקום. שטראובר היה המום ולא הבין במה מדובר, ולאחר האירוע בני יהודה התנצלה בפני הפרשן. הדברים של ברקוביץ' לשטראובר נרשמו בדו"ח המשקיף. ברק אברמוב כעס מאוד על האירוע, ועל פי גורמים בבני יהודה, מעמדו של ברקוביץ' התערער.

ניר ברקוביץ' מאמן בני יהודה. אדריאן הרבשטיין
עצבני. ברקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

בהפועל חיפה, לעומת זאת, נרשמה שמחה גדולה, כשהקבוצה של סילבס ממשיכה בהתאוששות ורושמת ימים משמחים אחרי הניצחון הדרמטי בדרבי בשבת. סילבס אמר אחרי המשחק: "זה היה סופר חשוב בגלל שהניצחון הראשון שלנו היה רק בשבת. ידענו שהניצחון הבא יכניס אותנו לליגה כמו שצריך, זה היה סופר חשוב וסופר קשה, קיווינו שעם ההייפ של השבת נעלה, ידענו שמי שימצמץ ראשון ייצא בלי הנקודות, יש לי חבורה של גברים, גם אלו שנכנסו, עשינו 0:2 ואמנם קיבלנו גול שדחק אותנו קצת אחורה, אבל עשינו ניצחון סופר חשוב".

רן קדוש: "לקחנו 6 נקודות בשני משחקים ואנחנו מתקדמים צעד אחרי צעד, עשינו ניצחון חשוב מאוד קדומה. לקחתי כדור של גול מגדיר אחרי שהושטתי את הרגל, שהאוהדים ימשיכו לפרגן ואנחנו נביא את התוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully