וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין ייאוש להשלמה: הפועל תל אביב מאבדת נקודות וביטחון

25.11.2020 / 8:30

אחרי ההפסד בקרית שמונה, האדומים מפנימים שהמטרה הריאלית היחידה היא הישארות בליגה. קלינגר לא מקבל רשות לצרף שחקנים

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב 0:1/ספורט 1

בהפועל תל אביב לא שררה אמש אווירת נכאים לאחר ההפסד אמש (שלישי, 1:0) לעירוני קרית שמונה. זו הייתה יותר תחושה של השלמה עם המצב, עם המציאות לפיה עם הסגל הקיים, הקבוצה תרשום לא מעט תוצאות תיקו והפסדים כאשר מטרה היחידה שיהיה אפשר לסמן זה הישרדות בליגת העל.

למרות שהקבוצה שיחקה שני משחקים בתוך ארבעה ימים, ניר קלינגר לא ביצע שינויים משמעותיים שנועדו לרענן וזה מצביע יותר מהכול על הסיפור עד כה העונה. להפועל תל אביב יש 7-8 שחקנים שהיא יכולה "לצאת למלחמה" איתם, אבל היא נואשת לעוד 2-3 שחקנים משמעותיים בהרכב - דבר שגם יהפוך את הספסל לטוב יותר.

שחקנים בקבוצה אמרו אתמול: "בשני המשחקים השבוע הגענו למצבים והחמצנו. אנחנו צריכים לדעת לנצל מצבים, אחרת לא נביא נקודות. כולם אומרים שצריך רכש, אבל זה גם עניין של חוסר ביטחון של חלק מהשחקנים".

שי אליאס אמר אחרי המשחק: "מאוכזבים מהתוצאה, יש לנו בעיה ברגל המסיימת. אנחנו מגיעים ליותר מצבים מהיריבה וצריכים לנצל את זה. יש לנו משחק בשבת נגד בני יהודה ואני מקווה שנעשה את זה שם טוב יותר".

מאמן הפועל תל אביב, ניר קלינגר. דני מרון
זו רמת הסגל, ייתכן שעד סיום העונה. קלינגר/דני מרון

עיקרי הדברים

  • בהפועל תל אביב משלימים עם המצב: "כרגע זה מה שיש"
  • שחקנים בקבוצה משוכנעים: "יש פה הרבה חוסר ביטחון"
  • לאדומים הוצעו שחקני התקפה חופשיים, אבל כרגע לא ניתן לצרפם
  • אדי גוטליב יחזור לסגל במשחק נגד בני יהודה ביום שבת

למרות שלכולם ברור שהפועל תל אביב זקוקה לחיזוק, לא בטוח שבינואר יהיו משאבים לכך, גם בשל רשת הביטחון שמגבילה את האדומים וגם בשל חוסר הרצון של הבעלים להביא כסף מהבית. כרגע זה הסגל של האדומים ובהנהלה מצפים להישגים גבוהים יותר גם איתו. משה סיני כבר נשמע אומר כמה פעמים ש"כרגע זה מה שיש לנו", כשהוא משלים עם המצב. עם זאת, במתחם חודורוב יודעים ששינויים במצבת הזרים עשויים לגרום לשינוי, אם יגיעו זרים זולים שיפתיעו עם יכולת גבוהה. להפועל תל אביב אגב, שכר שחקנים שעומד על קצת יותר מ-8 מיליון שקל, אחד משלושת הנמוכים בליגה.

גיל יצחק, שמתאמן עם הקבוצה, היה על הכוונת של סיני וקלינגר עוד לפני תום החלון אך כלכלית לא ניתן היה לצרפו. יש רצון של הצוות המקצועי לצרפו בהמשך, אך הנושא הכלכלי כאמור אינו בידיו. לקבוצה מוצעים שחקני התקפה נוספים שמעניינים את סיני וקלינגר, אך כולם נענים שבשלב זה לא ניתן לצרף שחקנים, גם לא חופשיים.

אדי גוטליב יחזור לסגל נגד בני יהודה ביום שבת. מי שימשיך להיעדר הוא עמנואל בואטנג, שעדיין נמצא בבידוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully