וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "משחק לא טוב שלנו". קלינגר: "כמה מצבים צריך בשביל להבקיע?"

מאמן קרית שמונה לא היה מרוצה מהיכולת למרות הניצחון: "לא שטפנו את המגרש כמו שאנחנו רגילים". קלינגר היה מתוסכל מההחמצות: "מגיעים להרבה יותר מצבים מהיריבות ולא מבקיעים"

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב 0:1/ספורט 1
קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. דני מרון
עונה מצוינת של קבוצתו בינתיים. קובי רפואה/דני מרון

הפועל תל אביב לא מצליחה להתרומם. אחרי ה-0:0 מול מכבי פתח תקוה במחזור הקודם, האדומים הפסידו 1:0 בקרית שמונה והסתבכו בתחתית. שי אייזן כבש שער עצמי בדקה ה-56 והכריע את ההתמודדות לטובת הכחולים, שמצידם הבטיחו שבוע נוסף בפסגה.

ניר קלינגר היה מאוד מתוסכל מאי ניצול המצבים של קבוצתו ואמר: "אני חושב שהמשחק מדבר בעד עצמו, לא התוצאה. אם לא נדע להבקיע מכל כך הרבה מצבים שאנחנו מייצרים, נהיה בבעיה. היריב הבקיע פעמיים מכלום. כמה מצבים צריך כדי להבקיע? 17,18? זה לא מתאים לרמות האלו וחבל. היכולת שלנו לא שווה את המיקום שלנו בטבלה. היריבות מבקיעות לנו שערים ממעט מצבים. זה מעציב אותי מאוד אבל צריך להרים ראש ולהמשיך קדימה".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
מתוסכל מאי ניצול המצבים. ניר קלינגר/דני מרון

קובי רפואה מאמן קרית שמונה ממש לא היה מרוצה מהיכולת של קבוצתו: "בחמש השנים האחרונות קרית שמונה הסתבכה בתחתית, לא בגלל שלא היו פה תקציבים, פשוט דברים לא הלכו. אני מאוד שמח שבנינו קבוצה טובה. לגבי המשחק, היה משחק לא טוב שלנו, בלשון המעטה, לא שטפנו את המגרש כמו שאנחנו רגילים, אבל קבוצה טובה וחזקה צריכה לקחת נקודות גם כשהיא פחות טובה".

"אנחנו בסך הכל במחזור השישי, השאיפה שלנו היא להיות בצמרת ולשחק אטרקטיבי והתקפי. אני מאוד גאה בבחורים, הם עושים את העבודה כמו שצריך אבל יש לי עוד הרבה עבודה. מוחמד שכר עשה שינוי בחודש האחרון ובשביל זה הוא שיחק היום, מי שיוכיח שהוא מחויב למועדון הוא זה שישחק. הדלת פתוחה לכולם".

מוחמד שכר אמר: "אני מאוד מבסוט בשביל הקבוצה ועכשיו אני עוד יותר מבסוט ורוצה להגיד תודה לאיזי וקובי שנתנו לי עוד הזדמנות. היתה אי הבנה ביני לבין המועדון, אבל זה נפטר. כל עוד איזי ירצה אותי פה, אני תמיד יהיה פה. הוכחתי את זה היום, אני רוצה להיות פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully