וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עירוני רמת גן גברה על יבנה, אשקלון הרשימה

24.11.2020 / 22:35

ארבע קבוצות מושלמות בתום שני משחקים בליגה השנייה: הדרומיים של הירשוביץ' מחצו את הפועל רמת גן/גבעתיים, שולמן הוביל את הקבוצה של קוקיה לניצחון שני בבכורה של שלומי הרוש. גם רעננה וגליל עליון מושלמות

דני אבדיה במחנה האימונים באטלנטה/מתוך אינסטגרם

הליגה הלאומית בכדורסל קיימה הערב (שלישי) מחזור משחקים שני בסיומו ארבע קבוצות עם שני ניצחונות משני משחקים - מכבי עירוני רמת גן, אליצור אשקלון, מכבי רעננה והפועל גליל עליון.

מכבי עירוני רמת גן - אליצור יבנה 86:101

הקבוצה של אורי קוקיה נותרת מושלמת אחרי שני משחקים, בעוד יריבתה רושמת שני הפסדים בשני משחקים. רמת גן ברחה במחצית השנייה אחרי מחצית ראשונה צמודה כשלא פחות משישה שחקנים קולעים בספרות כפולות בראשות אייל שולמן שקלע 19 נקודות והוסיף 6 אסיסטים. תומר זלמנסון הוסיף 18 נקודות מהספסל. שלומי הרוש בבכורה שלו בקבוצה תרם 3 נקודות בלבד. אלעד הופמן ופרנק האסל הובילו את יבנה עם 26 נקודות כל אחד.

אליצור אשקלון - הפועל רמת גן/גבעתיים 80:109

בשנה שעברה אימן חנן הירשוביץ' בגבעתיים, מתן חרוש סיים את העונה באשקלון. הערב כל אחד מהם עמד בצד השני, כשאשקלון של הירשוביץ' בורחת ליתרון 17 בתום רבע אחד ולמעשה גומרת את המשחק בדרך למאזן מושלם בתום שני משחקים. אלונזון קולמן, שבשבוע שעבר קלע סל ניצחון סיים עם 24 נקודות ופול דילייני הוסיף 23 למנצחת. את גבעתיים, לה היה זה הפסד ראשון, הוביל מייק הולטון עם 18 נקודות.

א.ס רמת השרון - מכבי אשדוד 83:73

המון ציפיות יש מהיורדת מליגת העל שמודרכת על ידי עופר רחימי, ואחרי האכזבה במשחק הפתיחה בשבוע שעבר, הפעם אשדוד יוצאת מחייכת. רמת השרון הובילה ושלטה במחצית הראשונה, אבל רבע אחרון של 10:20 לאשדוד נתן לה את הניצחון. דוראנד סקוט היה נהדר עם 24 נקודות כשדולב דראפיץ' מוסיף 16 לאשדוד. את רמת השרון הוליך אריק סטוץ עם 22 נקודות ו-15 ריבאונדים.

מכבי הוד השרון - הפועל עפולה 82:75

בשבוע שעבר הוד השרון הדהימה את אשדוד, בעוד עפולה יצאה מאוכזבת עם הפסד על הבאזר. בתום המשחק הערב שתיהן עם ניצחון אחד והפסד אחד כשהקבוצה מהעמק מנצחת במשחק בו שלטה מהפתיחה. רועי חגאי קיבל משחק נהדר נוסף מג'ימי הול עם 18 נקודות ו-21 ריבאונדים ותרומה נפלאה של תומר אסייג הצעיר שקלע 18 נקודות. את הוד השרון הוליך אקסבייר מון עם 28 נקודות.

פול דילייני שחקן אליצור אשקלון. ברני ארדוב
כוחו עוד במותניו. דילייני/ברני ארדוב

הפועל גליל עליון - אליצור נתניה 65:88

הקבוצה של ברק פלג נשארת מושלמת אחרי שני משחקים, בעוד היריבה הצעירה של רובן נייברגר עדיין ללא ניצחון. גליל ברחה ליתרון דו ספרתי אחרי רבע אחד ולא הייתה קרובה לשמוט אותו עד לסיום. אנתוני פישר הוותיק קלע 18 נקודות מהספסל, כשג'ונתן פיירל מוסיף לקבוצה מכפר בלום 16 נקודות ו-12 ריבאונדים. ברייס וושינגטון הוביל את נתניה עם 19 נקודות ו-14 ריבאונדים.

מכבי רעננה - מכבי קרית מוצקין 81:92

עוד קרב שמסתיים עם קבוצה אחת מושלמת וקבוצה אחת ללא ניצחונות. רעננה של עופר ברקוביץ' שלטה במשחק ללא עוררין, וקיבלה לא פחות מ-73 נקודות משלושה שחקנים - אוסטין פרייס קלע 27 נקודות, תומר לוינסון הוסיף 24 נקודות ו-12 ריבאונדים ואופק מלכה מהספסל קלע 22 משלו. את קרית מוצקין הוביל כהרגלו נועם מטלון עם 17 נקודות.

הפועל חבל מודיעין - הפועל עכו/מטה אשדוד 73:85

בשבוע שעבר חבל מודיעין הייתה הראשונה לנוח בלאומית, ואת העונה פתחה הערב עם ניצחון על עכו/מטה אשר שרושמת שני הפסדים בשני משחקים. אחרי שחבל מודיעין פתחה יתרון דו ספרתי במחצית הראשונה הצליחו המארחים לחזור לתמונה, אך לא השלימו קאמבק ויחפשו ניצחון ראשון במקום אחר. סטורם וורן בלט עם 22 נקודות ו-10 ריבאונדים, אריאל נבון תרם מהספסל 19 משלו לחבל מודיעין. בעכו/מטה אשר הצטיין רובי דאוול עם 25 נקודות כשגוני יזרעאלי מוסיף 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully