וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה לגלשני RSX: ספיצ'קוב פתחה פער על פני דריהן בקרב על טוקיו, יואב כהן מדורג ראשון

ספיצ'קוב סיימה את היום הראשון במקום הרביעי הכללי (3,6,5), פתיחה מאכזבת לדריהן שמדורגת 15. יואב כהן הרשים, שחר צוברי נפסל, אך זכה בערעור ומדורג 12

אליפות אירופה בגלישת רוח מדגם גלשני RSX יצאה היום (שלישי) לדרך באתר השייט והגלישה ווילאמורה שבדרום פורטוגל. לאליפות הזו יש השפעה קריטית על בחירת הנציגה הישראלית לאולימפיאדת טוקיו 2021 - קטי ספיצ'קוב או נוי דריהן.

ספיצ'קוב סיימה את היום הראשון במקום הרביעי (3,6,5), מאיה מוריס שמינית (7,8,2), נגה גלר 13 (12,12,14) ונוי דריהן רק במקום ה-15 (16,17,16).

כידוע, אולימפיאדת טוקיו נדחתה לפחות לקיץ הבא והאיגודים השונים כולל זה שבשייט, החליטו לפתוח את התחרות על הכרטיסים לאולימפיאדה מחדש. עדיין לא מדובר באיפוס הניקוד של הגולשות והגולשים, כך שספיצ'קוב עדיין מובילה בביטחה עם 68 נקודות על פני דריהן השנייה לה יש 33 נקודות, אך ההחלטה לפתוח את התחרות מאפשרת לדריהן לזכות בכל זאת בכרטיס לאולימפיאדה. כדי שזה יקרה תצטרך דריהן לסיים על הפודיום ולקוות לאליפות רעה מאוד של ספיצ'קוב. מאחר והאליפות שנפתחה היום בפורטוגל היא היחידה שתיקבע עבור הגולשות, יוענק ניקוד גבוה מאוד למקומות הראשונים. מדליית זהב תזכה את הגולשת הראשונה ב 84 נקודות דירוג. מדליית כסף ב 70 נקודות, מדליית ארד ב-56 נקודות וכך הלאה.

הגולשת קטי ספיצ'קוב. איגוד השייט,
פתיחה טובה. קטי ספיצ'קוב/איגוד השייט

בגברים, מעל כולם כרגע, ובאופן מרשים ממוקם יואב כהן, שהתייצב במקום הראשון (2,2,6 היום) בתחרות שתגיע לסיומה בשבת. אופק אלימלך מדורג חמישי (8,6,3) והוא מקדים במקום אחד את יואב עומר, שניצח בשיוט השלישי והאחרון להיום, וכעת מדורג שישי כללי (1,9,9). תום ראובני מדורג 13 (17,22,10) ואילו שחר צוברי דורג 26 אחרי שפסל בזינוק הראשון, אך הערעור שלו התקבל ולפיכך הוא סיים את היום במקום ה-12 הכללי. התחרות, שהתקיימה ברוח חלשה של 10-6 קשר תימשך מחר (רביעי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully