וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן נבחרת רומניה, ששוהה עם נבחרת ישראל במלון, נדבק בקורונה

24.11.2020 / 20:54

דרמה בבועה בוולנסיה: נבחרת הכדורסל, שמתכוננת למשחק מול ספרד במוצ"ש, התבשרה ששחקן ששוהה במלון שלה חיובי לקורונה. השחקנים התבקשו לשהות כמה שיותר בחדרים. מנקו: "מאמין שנהיה מוכנים"

נבחרת ישראל נמצאת בבועה בוולנסיה לקראת משחקיה במוקדמות אליפות אירופה. אלא שגם הבועה הזו כבר לא בטוחה. זאת לאחר ששאחד מאנשי נבחרת רומניה, שנמצאת באותו מלון יחד עם נבחרות ישראל, ספרד ופולין, נמצא חיובי לקורונה בבדיקה שהתקיימה אתמול.

עודד קטש מאמן נבחרת ישראל. אתר איגוד הכדורסל ibasketball.co.il, איגוד הכדורסל
יקווה שבצוות שלו אף אחד לא נדבק. עודד קטש באימון/איגוד הכדורסל, אתר איגוד הכדורסל ibasketball.co.il

בעקבות כך, כל נבחרת רומניה הוכנסה לבידוד והיא מורשית לצאת רק לאימונים וללא מפגשי וידאו או ארוחות בחדר האוכל. איש הנבחרת שנמצא חיובי עבר היום בדיקה נוספות וכל אנשי הקבוצה ייבדקו בהמשך. גם אם יימצא שלילי בבדיקה הנוספת, הרומני לא יוכל להשתתף במשחקים, לפי פרוטוקול פיב"א המחמיר.

מוטי דניאל מנהל הנבחרת עדכן את השחקנים והצוות וכולם מתבקשים לשהות כמה שיותר בחדרים ופחות בחללים הציבוריים במלון, שם יש חובת עטיית מסיכות כל הזמן. בכל מקרה, היציאה מהמלון אסורה לחלוטין והדלת הראשית נעולה פרט ליציאת הנבחרות לאימונים וכמובן בשבת ובשני למשחקים. עד המשחק נגד ספרד במוצאי שבת, תעבור הנבחרת בדיקת קורונה נוספת.

"תחושה מעולה, בטח שזה בסיטואציה כזאת ואני נמצא במדינה זרה עם הקורונה ואיך שהדברים מתנהלים", אמר רפי מנקו. "זה מאוד מרגש, שמח להיות עם כל החברים. נוצרה סיטואציה שאין משחקים בצרפת, עבדתי קשה בכל התקופה כדי להגיע לנבחרת מוכן כדי לעזור לנבחרת, מקווה שאוכל לעזור כדי להשיג תוצאות טובות. זה אף פעם לא אותו דבר להתאמן לעומת לשחק, מאמין שעשיתי עבודה טובה כדי לשמור על הכושר. ספרד נבחרת מצוינת, לא משנה באיזה סגל הם באים, מאמין שנהיה מוכנים כדי להשיג את התוצאה שאנחנו רוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully