וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערן זהבי ניסה לכבוש ממצבים שיותר קל לפרוץ מהם לבנק"

בהולנד ממשיכים להתלונן על האנוכיות של חלוץ פ.ס.וו: "המאמן חייב למנוע מלחמות אגו. זהבי שיחק לבד גם במשחקים קודמים"

תקציר: צפו ב-1:1 של פ.ס.וו מול טוונטה ובהחמצת הפנדל של ערן זהבי/ספורט 1

ערן זהבי ממשיך לספוג ביקורת בהולנד גם הבוקר (שלישי). החלוץ שהחמיץ פנדל ב-1:1 נגד טוונטה בסוף השבוע, הואשם על ידי התקשורת ההולנדית באנוכיות וגם הבוקר הקו הזה נמשך. ריק אלפרינק, בכיר העיתונאים שמסקר את הקבוצה, כתב טוב ארוך שהכותרת שלו היא "רוג'ר שמידט חייב לעבוד עם החלוצים שלו כדי למנוע מלחמות אגו", כשהוא מכוון בעיקר לזהבי.

"אחרי שבעה משחקים במדי פ.ס.וו, לערן זהבי יש שלושה שערים ושלושה בישולים. מאזן לא רע, אבל גם לא מצוין כי שניים מהשערים שלו נכבשו בפנדלים. אם לשפוט על פי שפת הגוף שלו, גם הישראלי לא מרוצה", כתב אלפרינק.

העיתונאי הבכיר המשיך: "זהבי הוא מספר 9 אמיתי, שכבש תמיד ובכל מקום בשנים האחרונות. עם הנבחרת, בסין, אבל מעולם לא בליגה גדולה יותר באירופה. זה בדיוק מה שהוא רוצה לשנות. עמוק בתוך ראשו של השחקן בן ה-33 נמצאת התשוקה להוכיח את עצמו ברמה גבוהה יותר בשתי העונות הקרובות. הוא ויתר על סכומי כסף גבוהים ושם על עצמו הרבה לחץ להוכיח שהוא מסוגל לקחת את פ.ס.וו ואת עצמו צעד קדימה".

כאן אלפרינק שינה מעט כיוון: "עד כאן התיאוריה, אבל המציאות הרבה יותר פרועה. נגד טוונטה זהבי ניסה לכבוש ממצבים שנדמה שקל יותר לפרוץ מהם לבנק. אנוכיות היא לא דבר נדיר בפ.ס.וו העונה. זהבי כבר התעלם מחבריו לקבוצה גם במשחקים קודמים, למשל נגד וילם 2 כשהוא העדיף לא למסור לדוניאל מאלן בכמה הזדמנויות".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. Soccrates Images, GettyImages
"נגד טוונטה הוא שיחק בשביל עצמו". ערן זהבי/GettyImages, Soccrates Images

"חלוצים צריכים להיות אנוכיים לפעמים", כתב אלפרינק, "הם לא צריכים להרגיש שהם חייבים למסור בכל מצב, אבל זה גם לא אומר שהם צריכים להתעלם אחד מהשני. בקבוצת כדורגל בכל רמה, אגו הוא רעל. קבלת החלטות לטובת הקבוצה מוכיחה בגרות ודוניאל מאלן הצעיר ייגדל ויילמד. הוא כבר שחקן מפתח בקבוצה וחבר קבוע בסגל של נבחרת הולנד. מזהבי אפשר לצפות להוכיח שההופעה שלו נגד טוונטה הייתה חד פעמית.

"לשחקנים מאותה קבוצה אסור להתחרות אחד בשני, או להיאבק על מנהיגות. חלק מהשערים הגדולים ביותר נכבשים מפרגון וקבוצתיות. זהבי כבר הראה את זה במשחק נגד וילם 2, כשהוא יצר למאלן מצב מצוין. הוא חלוץ מאוד יקר עם יכולת כיבוש מוכחת, שצריך לספק באופן מיידי. אולי הוא היה מתוסכל מבעיות הקורונה לאחרונה, אבל נגד טוונטה הוא שיחק יותר מדי בשביל עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully