וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות חדשה נגד דויד וייה: "הוא אחז בירכיי והצמיד אותי לדלפק"

סקיילר באדילו חשפה סיפורים חדשים מתקופת האימה בניו יורק סיטי: "שני עובדים של המועדון התערבו מי מהם ישכב איתי"

תקציר ה-0:3 של ליברפול על לסטר/ספורט1

סקיילר באדילו, שביולי האחרון חשפה כיצד דויד וייה הטריד אותה מינית בזמן שעשתה התמחות בניו יורק סיטי, התראיינה אתמול (שני) ל-The Athletic וסיפקה גילויים חדשים בפרשה. כעת מסתבר שמלבד החלוץ הספרדי, היא היוותה קורבן להטרדות מצד עובדים חדשים במועדון.

"שני מתמחים אחרים סיפרו לי שהם שמעו שיש התערבות בין קווין כריסטן למלווין פמפלונה מצוות האימון", סיפרה, "ההתערבות הייתה מי משניהם יישכב איתי. אני רק זוכרת שחשבתי לעצמי - 'למה לעזאזל אתם מספרים לי את זה?', אבל אז הכול התחבר לי. פתאום הבנתי כל מיני דברים שקרו לפני כן".

באדילו סיפרה שכל השחקנים בקבוצה גרמו לה ולשאר הנשים במועדון להרגיש בנוח, כולם מלבד דויד וייה. הספרדי לא הפסיק להגיד לה שהוא אוהב אותה מול שחקנים ואנשי מנהלה אחרים ולפני אחד מסופי השבוע, שאל אותה מה התכניות שלה. היא השיבה שהיא מתכוונת להישאר בעיר. "הייתי עסוקה במשהו ודויד היה מאחוריי. הוא התקרב אלי, שם את הידיים על הירכיים שלי והצמיד אותי לדלפק", סיפרה, "הוא לחש לי באוזן שאני צריכה להישאר מגברים בעיר. ואז הוא פשוט עזב. קווין ראה את הכול".

באדילו סיפרה שהיא זוכרת שכריסטן ופמפלונה התלוצצו ביניהם - באוזניה - שיום יבוא והיא תגיש תביעה נגד וייה בגין הטרדה מינית במקום העבודה. היחס הנוראי שלהם כלפיה לא נגמר בזה. "יום אחד לא הצלחתי להוריד רצועה מהרגל של אחד השחקנים וכריסטן אמר לי שאני כנראה יותר טובה בניקיונות בגלל שאני אישה", סיפרה.

ביולי האחרון באדילו שהזדהתה אז כסקיילר B, כתבה פוסטים בהם סיפרה על ההטרדות הקשות של וייה: "חשבתי שקיבלתי את הזדמנות חיי. מה שקיבלתי בפועל היה הטרדות בלתי פוסקות מדויד וייה. הוא נגע בי כל יום, והבוסים שלנו חשבו שזה מאוד מצחיק. אני עדיין מתקשה להאמין שאמרו לי שיש לי גישה איומה לעבודה כי החמצתי יום עבודה מפעם לפעם. כל מה שרציתי זה להימנע משליחת ידיים, מהצקות ומהתקפות שקרו על בסיס יומיומי".

בניו יורק סיטי פתחו אז בחקירה כמה שבועות הודיעו שעלו ממנה ממצאים מדאיגים ושהמועדון ינקוט בצעדים משמעתיים. הספרדי שכבר פרש מכדורגל הכחיש את הטענות מכל וכל באמצעות דובריו. כריסטן עזב כמה חודשים לפני שבאדילו פרסמה את כל הסיפור. פמפלונה לעומת זאת, עדיין עובד במועדון, אבל ייתכן שהריאיון אתמול ישנה את התמונה מבחינתו.

וייה בן ה-38 היה אחד החלוצים הבולטים בספרד במשך שנים ארוכות ושיחק בין היתר בוולנסיה, ברצלונה ואתלטיקו מדריד. הוא זכה בשלל תארים שכללו בין היתר שלוש אליפויות וגביע ליגת האלופות וגם ייצג את נבחרת ספרד והניף איתה את הגביע העולמי. הוא שיחק בניו יורק סיטי בשנים 2014-2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully