וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: לוס אנג'לס ראמס ניצחה בטמפה ביי

שער שדה והגנת הראמס הובילו אותם לניצחון 24:27, הפסד רביעי לבריידי וחבריו. הפציעה של בורו חמורה וייתכן שיחמיץ גם חלק מ-2021. בולטימור סגרה את מתחם האימונים בגלל הקורונה

שחקן לוס אנג'לס ראמס ג'רד גוף. Jason Behnken, AP
בראש הבית. ג'רד גוף/AP, Jason Behnken

כשלוס אנג'לס צ'ארג'רס באה מוקדם יותר העונה לריימונד ג'יימס סטדיום בטמפה ביי, היא הייתה בדרך לניצחון אבל בעטה בדלי. ג'רד גוף והראמס הם לא הצ'ארג'רס. הקוורטרבק הוביל את הראמס לדרייב שהסתיים עם שער שדה של מאט גיי, ולוס אנג'לס, עם מאזן 3:7, טיפסה לראש ה-NFC מערב כשהשתוותה במאזן לסיאטל. לבאקנירס (4:7) יש משימה קשה יותר, משום שהם בפיגור משחק וחצי מניו אורלינס ועם שני הפסדים לסיינטס.

גוף רשם 376 יארד, שלושה טאצ'דאונים ושני איבודים, כשטום בריידי מנגד מנפק משחק בינוני של 216 יארד, שני טאצ'ים ושני איבודים. 145 יארד באוויר לקופר קאפ ו-130 יארד וטאצ'דאון לרוברט וודס, שניהם מהראמס.

עוד מהליגה: הפציעה של ג'ו בורו, הקוורטרבק של סיניסינטי, חמורה עוד יותר. בצילום הברך התברר כי בורו קרע מספר רצועות וכי זמן ההחלמה לא ברור. כבר כשנפצע בהפסד לוושינגטון היה ברור שהקוורטרבק הרוקי סיים את העונה, וכעת לא ידוע האם יחמיץ גם חלק מהעונה הבאה. "הוא הגיב מצוין והיה במצב רוח מרומם", אמר מאמן הבנגאלס זאק טיילור.

בעקבות הקורונה המשתוללת בארצות הברית, ב-NFL ידרשו משחקנים לחבוש מסיכות על הקווים. זאת לאחר שעוד מספר שחקנים בליגה נדבקו, כשבולטימור סגרה את מתחם האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully