וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ז'וזואה התעמת עם עמית ביטון באימון והושעה

24.11.2020 / 11:52

הפורטוגלי התקוטט עם הבלם במהלך משחקון פנימי וחבריהם נאלצו להפריד. הקשר הושעה עד שתיערך לו ועדת משמעת ואבוקסיס החליט שהוא לא ימריא עם חבריו למשחק החוץ נגד באייר לברקוזן. אם יבקש לעזוב, במועדון לא יעמדו בדרכו. גם אקולטסה הפצוע לא יטוס לגרמניה

העבירות, הכרטיסים, העצבים של ז'וזואה בטורקיה ופורטוגל/עריכה: ניר חן
גורם במועדון אמר: "שום קבוצה לא נתנה לז'וזואה כל כך הרבה תשומת לב וסבלנות כמונו, אבל יש רגע שבו צריך להגיד 'עד כאן'. צריך לקבל החלטות"

כוכב הפועל באר שבע, ז'וזואה, הושעה היום (שלישי) אחרי עימות עם עמית ביטון והוא לא יצא עם מחזיקת הגביע למשחק החוץ נגד באייר לברקוזן בליגה האירופית שיתקיים ביום חמישי (22:00, ספורט2). הקשר הטמפרמנטי התעמת עם הבלם במהלך משחקון באימון ועל רקע שריקה שהוא לא אהב.

בהפועל באר שבע החליטו לעשות סוף ולא להבליג יותר על התנהגותו והתנהלותו של ז'וזואה. האירוע בינו לבין ביטון הגיע למכות של ממש, כאשר השחקנים מפרידים בין השניים. ביטון שהחלים לאחרונה מפציעה ארוכה, אינו רשום לאירופה והמאמן יוסי אבוקסיס שהוא לא רוצה לבדוק מי "יותר אשם", אלא להעניש מיידית את הפורטוגלי שלא יצא עם הקבוצה לנתב"ג.

אבוקסיס ששלח את כל השחקנים למקלחת מוקדמת בעקבות האירוע, עדכן מידית את אסי רחמים שנמצא בגרמניה כבר מאתמול, והמנכ"ל גיבה אותו לחלוטין ותמך בהחלטתו. מי שלא נכח בזמן האירוע אגב, היה חברו הקרוב של ז'וזואה מיגל ויטור, שעבר טיפולים במתחם.

גורם בהפועל באר שבע אמר: "שום קבוצה לא נתנה לז'וזואה כל כך הרבה תשומת לב וסבלנות כמונו, אבל יש רגע שבו צריך להגיד 'עד כאן'. אחרי לא מעט תקריות ואחרי המון תמיכה של כל המערכת ובראשה אסי רחמים ויוסי אבוקסיס, הגענו לנקודה שאין ממנה דרך חזרה וצריך לקבל החלטות".

ז'וזואה נודע בחום המזג שלו הרבה לפני שהגיע לישראל, אבל נדמה שבחודשים האחרונים הוא התעלה אפילו על עצמו. בסוף אוגוסט הוא חבט בפניו של אלמוג כהן ממכבי נתניה ונמלט מספיגת כרטיס אדום, וכמה ימים לאחר מכן קילל את אליניב ברדה באימון ונקנס. בהמשך פגע בטל בן חיים ממכבי תל אביב עם המרפק בצורה מכוערת והתעמת עם מאמן בני סכנין, ניסו אביטן.

בהפועל באר שבע לא מתכוונים ליזום פרידה, אולם אם השחקן עצמו יחליט שלאור ההתפתחויות הוא רוצה לעזוב, במועדון לא יעמדו בדרכו.

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
עוד אירוע אלים. ז'וזואה/דני מרון

התקרית החמורה באימון הייתה נדבך נוסף למתח הרב בהפועל באר שבע. אבוקסיס לא צפוי להסתפק רק באסיפה הקשה ובדברי הביקורת ששטח בפני שחקניו אחרי ההפסד למ.ס. אשדוד בשבת, והוא גם יבצע ככל הנראה מספר שינויים בהרכב לקראת המשחק מול באייר לברקוזן בליגה האירופית ביום חמישי. אבוקסיס נתן הרבה קרדיט לשחקנים מסויימים שהיו שותפים לתוצאות הרעות בליגה בארץ ונראה כי הוא לא יסתפק רק בדברי התוכחה הקשים שהשמיע באוזניהם, אלא גם יבצע שינויים כדי לזעזע.

הבעיה של אבוקסיס תמשיך להיות במרכז ההגנה כשמיגל ויטור הפצוע יעדר. גם רמזי ספורי ואלטון אקולטסה הפצועים לא המריאו היום. לאור העובדה שהשניים האחרונים ייעדרו, בנוסף להשעיה של ז'וזואה, מי שאמורים לפתוח עם סינטאיהו סלליך ורותם חטואל.

בכל מקרה, בהפועל באר שבע לא משלים את עצמם שאפשר להפתיע את לברקוזן החזקה ובמועדון מודים שהמשחק הקרוב בליגת העל מול הפועל חיפה ביום שני, הוא היותר חשוב בשל הקרבה של הקבוצה לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully