וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמרכוס קאזינס מצטרף ליוסטון, אנתוני דייויס והלייקרס מחכים ליאניס?

הסנטר שחוזר מפציעה קשה, יקווה לשתף פעולה עם ווסטברוק והארדן שלפי ESPN צפויים לפתוח את העונה ברוקטס. AD ממתין עם הארכת החוזה במטרה להביא את יאניס ללייקרס?

מסיבת העיתונאים של דני אבדיה אחרי שנבחר בדראפט/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שוק ההחתמות ב-NBA ממשיך להיות פעיל. הלילה (בין שני לשלישי) נרשמו עוד כמה מהלכים מסקרנים.

* דמרכוס קאזינס סיכם לעונה אחת ביוסטון. הסנטר הכישרוני ינסה לשקם את הקריירה אחרי שהחמיץ את העונה החולפת עם קרע ברצועה הצולבת, ויקווה לשתף פעולה עם ג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק, שמועמדים לעבור בטרייד. אגב, לפי אדריאן ווג'נראוסקי הרוקטס בוחנים הצעות על ווסטברוק אבל לא מוכנים לשמוע על טרייד על הארדן, כשבכל מקרה "האפשרות הכי סבירה כרגע", לדעתו, היא שגם הארדן וגם ווסטברוק יפתחו את העונה במדי יוסטון.

* כחלק מהטרייד שהעביר את סטיבן אדאמס לניו אורלינס, חתם הסנטר הניו הניו זילנדי על חוזה חדש בשורות הפליקנס לשנתיים תמורת 35 מיליון דולר.

שחקן ה-NBA דמרכוס קאזינס. GettyImages
איך הוא יחזור מהפציעה? דמרכוס קאזינס/GettyImages

* ניקולא באטום מעורר עניין אצל כמה מהקבוצות הבכירות בליגה. לפי דיווחים, בין הקבוצות שרוצות להחתים את הצרפתי הן ברוקלין, גולדן סטייט, יוטה, מילווקי, טורונטו והקליפרס.

* לפי בריאן ווינדהורסט מ-ESPN, אנתוני דייויס ממתין עם הארכת החוזה שלו בלייקרס בין היתר כדי לבחון את צעדיו של יאניס אנטטוקומפו. אם הגריק פריק לא יתחייב לחוזה מקסימום חדש במילווקי, ייתכן שדייויס יחתום על חוזה נמוך יותר בלייקרס לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, מה שעשוי לאפשר לאלופה להחתים את אנטטטוקומפו בעתיד.

* טאקו פול, השחקן הגבוה ב-NBA, חתם על חוזה חדש בבוסטון. הסנטר העצום צפוי לפתוח את עונה בקבוצת הג'י-ליג של הסלטיקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully