וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורונה הגיעה לשופטים: גל לייבוביץ' וארז פפיר נמצאו חיוביים

עודכן לאחרונה: 23.11.2020 / 21:05

לייבוביץ' שימש שופט רביעי בדרבי החיפאי ביום שבת, פפיר שימש כשופט רביעי במשחק בין כפ"ס וסכנין, משרד הבריאות הבהיר שאין צורך בבדיקות לשחקנים. אוראל גרינפלד שובץ למשחק בין באיירן מינכן לרד בול זלצבורג

תקציר: הפועל חיפה - מכבי חיפה 1:2/ספורט 1

השופט אוראל גרינפלד שובץ לנהל את משחק ליגת האלופות בין באיירן מינכן לרד בול זלצבורג ביום רביעי הקרוב. טוא ישפוט יחד עם עוזרי השופט עידן ירקוני ורועי חסן, והשופט הרביעי איתן שמואלביץ'. רועי ריינשרייבר יהיה שופט המסך ואיתו דוד פוקסמן.

גרינפלד בדרך כלל יוצא לאירופה עם גל לייבוביץ' כשופט רביעי, אבל זה נמצא חיובי לקורונה ולכן שמואלביץ' שובץ במקומו. לייבוביץ' הספיק לשמש שופט רביעי בדרבי החיפאי במוצאי שבת, אבל למחרת נבדק כחלק משגרת היציאה לאירופה ונמצא חיובי.

לאור הבדיקה החיובית של לייבוביץ', ראשי מנהלת הליגות פנו למשרד הבריאות כדי לבדוק אם שחקני מכבי חיפה והפועל חיפה צריכים לעבור בדיקות וקיבלו תשובה שלילית. הסיבה היא ככל הנראה בגלל שהאירוע נערך בשטח פתוח ולייבוביץ' עטה מסיכה.

גל לייבוביץ' שופט כדורגל. סוכנות ג'יני
רק שיהיה בריא. לייבוביץ'/סוכנות ג'יני

שופט נוסף שנמצא חיובי בבדיקת הקורונה האחרונה ארז פפיר, שהיה השופט הרביעי במשחק בין הפועל כפר סבא ובני סכנין. איגוד השופטים עדכן בנושא את מנהלת הליגות. גם במקרה הזה, שחקני הקבוצות לא יצטרכו לעבור בדיקות מיוחדות עקב ההתפתחות האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully