וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הלייקרס בטירוף: "תחתימו עכשיו גם את פאו גאסול"

אחרי ההחתמה של מארק גאסול, האוהדים מפנטזים על שיתוף פעולה עם האח הגדול (40), שרשם 402 הופעות במועדון אך לא שיחק מאז עונת 2018/19

מסיבת העיתונאים של דני אבדיה אחרי שנבחר בדראפט/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אם מישהו חשב שאחרי עונת האליפות, הלייקרס יהיו רגועים בפגרה ולא יעשו הרבה שינויים בסגל, מסתבר שהוא טעה בגדול. הקבוצה מעיר המלאכים היא אולי הכי פעילה מכולן בינתיים ודי שינתה את פניה, בעיקר את הקו הקדמי שלה. ג'אבל מגי נשלח לקליבלנד, דווייט הווארד מצא את עצמו בפילדלפיה והקבוצה השתדרגה עם מארק גאסול ומונטרז הארל, כאשר דניס שרודר הסקורר הגרמני הגיע במקום רייג'ון רונדו כדי לחזק את העמדה מספר 1.

פאו גאסול, סן אנטוניו ספרס, מול מארק גאסול, ממפיס גריזליס. AP
ישתפו פעולה בשלהי הקריירה? מארק ופאו גאסול/AP

ההגעה של מארק גאסול לליייקרס הציתו את דימיון האוהדים, שלא שכחו את הימים היפים של פאו גאסול, האח הגדול שזכה בשתי אליפויות במועדון עם קובי בריאנט המנוח. בעבר פאו התייחס כבר לאפשרות של קאמבק שכזה ואמר ש"זה יהיה נהדר לסיים את הקריירה בלייקרס". כעת, כשאח שלו בקבוצה, זה יהיה קסום עוד יותר.

פאו גאסול כבר בן 40 אך עדיין לא הודיע על פרישה מהמשחק. הפעם האחרונה שהוא שיחק הייתה בעונת 2018/19, אז הוא רשם שלוש הופעות במילווקי, אבל סבל מפציעה ברגל שמאל. לאח הבוגר למשפחת גאסול יש 402 הופעות במדי הלייקרס עם ממוצעים מרשימים מאוד של 17.7 נקודות, 10 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים. הוא רשם ממוצעים של דאבל דאבל במשך שש עונות והיה הפרטנר המושלם של קובי בריאנט אחרי שאקיל אוניל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully