וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כריסטיאנו רונאלדו יישאר ביובנטוס עד קיץ 2022

חרף הדיווחים על רצונו לעזוב, ב"טוטו ספורט" טוענים: היחסים הטובים של הכוכב עם אנדראה פירלו שכנעו אותו להישאר עד תום חוזהו

כריסטיאנו רונאלדו שומר על כושר בבידוד/מתוך אינסטגרם

בתקופה האחרונה התפרסמו הרבה דיווחים לפיהם כריסטיאנו רונאלדו לא מרוצה ביובנטוס ורוצה לעזוב את הקבוצה בתום העונה. פריז סן ז'רמן הוזכרה בהקשר שלו והיו אפילו דיווחים על קאמבק לריאל מדריד. אלא שהיום (שני) באיטליה מדווחים שהכוכב הפורטוגלי שמח תחת אנדראה פירלו ועשוי להישאר במועדון עד קיץ 2022.

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו עם מאמן יובנטוס אנדראה פירלו. רויטרס
יישארו ביחד גם בעונה הבאה? רונאלדו ופירלו/רויטרס

ב"טוטו ספורט" מדווחים שפירלו מוכן להגשים את כל המטרות האישיות של רונאלדו ושכנע אותו להישאר עד סוף חוזהו. אחרי עונת ההתאקלמות שלו באיטליה, CR7 פתח מצוין את העונה הנוכחית והצמד שלו במחזור האחרון מול טורינו העלה את מאזן שעריו לשמונה בחמישה מחזורים בלבד שבהם שיחק, כאשר רק זלאטן הגדול מקדים אותו (10) עם יותר משחקים.

ב"טוטו ספורט" מתעקשים שלרונאלדו אין כוונה לעזוב את יובנטוס שנה מוקדם יותר וטוענים שהיחסים שהוא פיתח עם פירלו דומים ליחסים שהיו לו עם זינדין זידאן, עימו הוא זכה שלוש פעמים בליגת האלופות בריאל מדריד. צריך לזכור שרונאלדו כבר בן 35, כך שישנה אפשרות סבירה שהכוכב גם יחליט לפרוש במדי הביאנקונרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully