וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל נחתה בספרד, קטש: "הייתי לוקח את טימור אם הייתי יכול לתת לו תפקיד משמעותי"

עודכן לאחרונה: 23.11.2020 / 18:36

מאמן נבחרת ישראל התייחס לניפוי הגארד הוותיק למשחקים מול ספרד ופולין. נתנאל ארצי: "זו הרגשה מטורפת להגיע לנבחרת"

צילום: יותם רונן, עריכה: שאול אדם

נבחרת ישראל בכדורסל נחתה הערב (שני) בוולנסיה בטיסה ישירה לקראת המשך משחקי מוקדמות אליפות אירופה. כל אנשי הנבחרת עברו בהצלחה סדרה של שתי בדיקות קורונה, כמו גם כל מי שייכנס לבועה בנבחרות ספרד, פולין ורומניה, ואנשי המשלחות יוגבלו שהות במלון ויציאה לאולם. עם הנחיתה עברו אנשי הנבחרת בדיקות נוספות, ולאחר מכן פגשו את הקפטן גל מקל, כמו גם את יתר השחקנים שהגיעו מחו"ל - ג'ייק כהן, רפי מנקו ותומר גינת. הנבחרת ערכה אימון מתיחות עם מאמן הכושר רימון יבזורי והצוות המקצועי החל החל בהכנות המקצועיות למשחק נגד ספרד. מחר תקיים הנבחרת שני אימונים ראשונים לקראת ההתמודדות.

הנבחרת תקיים שני משחקים בבועה בולנסיה, בשבת (20:30) תפגוש את נבחרת ספרד, ובשני (17:30) את נבחרת פולין. שני המשחקים היו אמורים להיערך במקור בישראל, כשהנבחרת מגיעה מהמקום הראשון בבית עם שני ניצחונות משני משחקים, כששלוש מארבע הנבחרות בבית תעפלנה ליורובאסקט.

מאמן נבחרת ישראל עודד קטש עובר בדיקת קורונה. איגוד הכדורסל, אתר רשמי
קטש נבדק/אתר רשמי, איגוד הכדורסל

לפני המראת הנבחרת נשאל קטש על ניפויו של בר טימור וענה: "אני אוהב את בר טימור, אין חיסול חשבונות, ההיפך הוא הנכון. הייתי לוקח את בר אם הייתי יכול לתת לו תפקיד משמעותי, ולכן הוא לא כאן, אין לי שום דבר אישי עם בר. בשיטת החלונות אין מספיק זמן, צריך לדחוס הרבה דברים בזמן קצר ולמרות שיש פנים חדשות היה חשוב לנו לשמור על המשכיות כדי להפוך את הדברים ליותר פשוטים. זה תהליך שהתחלנו לפני שלוש שנים, וממשיך עכשיו ומאוד טבעי. לא כל השחקנים הצעירים האלה יוכלו לקבל דקות משמעותיות כבר, אבל חשוב שיהיו חלק מהדבר הזה ונשלב אותם בהמשך, זה מאוד משמח".

נתנאל ארצי הוסיף: "הרגשה מדהימה, מטורפת, התרגשתי לראות שאני חלק מהסגל שיוצא, זה פעם ראשונה. כבוד גדול בשבילי להגיע לנבחרת הבוגרת, עברתי נבחרות צעירות, זה חלום והלוואי שזה לא יפסיק מפה. אני מרגיש מצוין העונה, הקבוצה שלנו הולכת ונהיית טובה, הכימיה ממש טובה. המאמץ שווה את זה, לייצג את הנבחרת זה כבוד ענק, אני מאחל לכל שחקן ישראלי צעיר שחולם באמת להגיע לנבחרת ישראל. למדתי הרבה בדרך הזאת, בעונה הראשונה בגלבוע הגעתי כרוקי, בעונה השנייה פחות הלך טוב, העונה הגעתי בוגר, יותר אחראי עם רצון ללמוד. זה עוזר לי וזה פקטור משמעותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully