וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעמדו של קסטריטיס נותר ללא שינוי, טימור: "זה לא מתחבר כמו שאנחנו רוצים"

23.11.2020 / 8:18

אחרי ההפסד למכבי חיפה, למון ג'וניור ישוחרר מהפועל תל אביב, גם דיבלר או אפשואו אך במועדון מודים: "המקורות התקציבים שלנו מוגבלים". ביקורת בהפועל על הדחתו של טימור מסגל הנבחרת ("מריח לא טוב") שאמר: "צריכים לשאול את מי שהחליט"

תקציר: סן סבסטיאן - חובנטוד בדאלונה 99:68/ספורט 1

פתיחת העונה החלשה של הפועל תל אביב המשיכה גם אמש (ראשון) כשהאדומים הפסידו בבית למכבי חיפה 92:83 וירדו מתחת לירוקים בטבלת ליגת העל. עבור הפועל היה זה הפסד הליגה השלישי בארבעה משחקים, כשבמועדון כיוונו השנה לאיזור הפלייאוף, אך יודעים שכרגע זה לא נראה ריאלי.

בקבוצה קיבלו אתמול הופעת בכורה סולידית מג'יי פי טוקוטו שקלע 15 נקודות ב-21 דקות, אך חוץ ממנו ובר טימור, ויכולת טובה של ים מדר עד הרבע האחרון, היא לא קיבלה יותר מדי. טאליב זאנה הפצוע נעדר, וולטר למון ג'וניור קלע 4 נקודות ב-14 דקות ורג'י אפשואו סיים עם 12 נקודות ו-8 ריבאונדים, אך קלע שתי שלשות בלבד מ-9 נסיונות.

בר טימור, הפועל תל אביב, מול דבון ג'פרסון, מכבי חיפה. דני מרון
מנקודות האור של הפועל תל אביב. בר טימור/דני מרון

"אנחנו קצת מחפשים את עצמינו, לא נראינו טוב היום, זה לא סוד. יצאנו מעודדים מהמשחק נגד ירושלים, חוץ מהתוצאה, הדרך הייתה נראית יותר חיובית, ועם ההצטרפות של ג'יי פי, חשבנו שאנחנו בדרך למעלה. אנחנו לא יכולים לקחת כלום מהמחצית הראשונה הזאת, נקווה שטאליב יחזור, נשלב את ג'יי פי ונמשיך קדימה", סיכם בר טימור שקלע 21 נקודות והוסיף 7 אסיסטים, "ברבע השלישי נראינו יותר טוב, נלחמנו, הצלחנו להחיות את המשחק, עשינו רבע הגנתי אחד טוב בסדר, אין הרבה מה לקחת, הפסדנו וזה עלינו. אנחנו צריכים לקחת יום יומיים להתרענן. לחזור יותר חזק".

בסגל של האדומים יש כרגע חמישה זרים אחרי צירופו של טוקוטו כשג'ון דיבלר הפצוע עוד בישראל, והוא צפוי לחזור בעוד שבועיים עד שלושה, בדיוק כמו זאנה. הזר היחידי שבוודאות ישוחרר הוא למון ג'וניור, וחוץ ממנו צפוי לעזוב לפחות זר נוסף מבין אפשואו או דיבלר ולהגיע גארד, כשבמועדון יבצעו ככל הנראה שינוי נוסף בקרוב. הבעיה? בהפועל אין יותר מדי כסף לשינויים, במיוחד בעונה ללא קהל באולמות. "המקורות התקציביים שלנו מוגבלים", הודו במועדון, "להחליף את כל הזרים עכשיו יכול לגרום לגירעון ענק. נצטרך להתנהל בזהירות". בקבוצה הבהירו אמש כי מעמדו של קסטריטיס נותר ללא שינוי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
יאניס קסטריטיס מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
אין שינוי במעמדו. יאניס קסטריטיס/דני מרון

בר טימור הוסיף על התחושה הלא נעימה במועדון: "אין הרגשה כללית של באסה, זה בסך הכל תחילת העונה, חלק מהדברים לא התחברו לנו. כולנו עושים הכי טוב שלנו, כולנו רוצים לנצח ולעשות הכי טוב, כרגע זה לא מתחבר כמו שאנחנו רוצים, נמשיך לחפש את הדרך".

אגב טימור, שמוביל את הישראלים בליגת העל בנקודות למשחק עם 17.3 נקודות לערב, בקבוצה כעסו מאוד על ההחלטה של מאמן נבחרת ישראל עודד קטש לשחררו מהנסיעה לולנסיה למוקדמות אליפות אירופה. "זה מריח לא טוב", הודה יו"ר הקבוצה רמי כהן, "בר הוא בין חמשת השחקנים הישראלים הכי טובים בליגה, ובנבחרת אין שחקן בעמדה שלו, רק רכזים". בהפועל רמזו לעבר בין קטש לטימור, כסיבה שלא נלקח לסגל.

טימור עצמו אמר על הנושא: "אני לא פוליטיקאי, מעולם לא הייתי, אם היו מזמינים אותי הייתי עושה הכי טוב, צריכים לשאול את מי שהחליט לא להזמין אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully